![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyer
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hver gang jeg jeg hører et fly, ser jeg opp, og veldig ofte må jeg tenke meg om hvilket flyselskap det er som fly over meg, bortsett fra når det er Norwegian. De er så lett gjenkjennelige, og jeg kan ikke skjønne hvilket annet flyselskap som kan måle seg med "rødnesede Rudolf". Norwegian gjenkjennes enten de flyr i 1000 fot eller 40 000 fot, og om du ser ser et av flyenes deres ovenfra, nedenfra, forfra eller fra siden.
Hva sier forumet om dette? Er det noen andre som synes like godt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Quatar og Emirates er enda lettere enn Norwegian å kjenne igjen fordi de har navnet sitt malt på undersiden. God reklame spør du meg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Flyer
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]() Quote:
Jeg kan ikke skjønne at det er noe annet flyselskap i hele verden som er så lett gjenkjennlig...? Kjos & Co har etter min mening gjort noe genialt med den "paint job'en". DY har også nå på 787'en "norwegian.com" malt på undersiden. Qatar (skrives uten "u"). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg synes Air Greenland (helt rødt); BA, Icelandair og Delta (mørkeblå underside); og El Al (med den blå stripen) er de letteste
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvilken "fugl"? | LN-WIC | Register- og ATC-Forum | 2 | 30-03-2014 14:01 |
Få mest mulig "igjen" for bonuspoengene | Grytelokk | Reiseforum | 4 | 20-03-2013 18:11 |
*A bonuskort på LH tur - Mest "bang for the buck"? | SpotOn | Reiseforum | 7 | 15-11-2012 21:58 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |
"Hvem vet mest" | GF1 | Flyhistorisk forum | 13 | 04-03-2005 19:16 |