![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Update:
Thomas Wintervold er leder av brann- og redningstjenesten på Værnes. Han AVKREFTER at Værnes vil bli stengt. De kan sende en skumbil uten at flyplassen må stenges. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
Det skal mye til for at de må stenge Værnes med den beredskapen av biler som de rår over, det som eventuelt hadde gjort at de måtte stengt, hadde vært om de ikke hadde fått nok manskap ditt tidsnok til å holde beredskapen på Værnes. Jeg tror de iallefall har av de bilene som er i dagelig bruk, kunne de ha sendt to stk uten at det hadde noe gjort med beredskapen på en vanlig dag som i dag. Samt at det skal mye til for at en Internasjonal flyplass skal stenge...masse regler osv. på dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
Det vet jeg, men jeg skrev det ikke, siden det for meg i hode var en selvfølge...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
at your service!
|
![]()
Mest truleg fordi det tek ca 3-4 timar (correct me if I'm wrong) å køyre dit frå Ørland?
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Hjelper på med blålys, men ettersom 90% av gatene i Trondheim er gravd opp (føles slik) så kan det fort bli snakk om lang tid, på den tiden av døgnet det her var snakk om. Last edited by Yottaby; 16-08-2013 at 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
For ordens skyld: Det var aldri snakk om å stenge Værnes, var nok bare Adressa som hoppet til sensasjonsoverskrifter som vanlig.
Sånn ved siden av: Brinner fortsatt. (Og en morrastrøtt meg skjønte ikke hvorfor hu fjortissjenta som hoppet på bussen på Ranheim i morgest hadde Eau de Brent Papir) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Ble skumbilen brukt??
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Værnes stengt? | Tjab | Register- og ATC-Forum | 3 | 29-04-2016 15:55 |
Forsvaret på Kjevik kan bli flytta til Værnes | Trdfly | Flyforum | 4 | 11-08-2015 19:32 |
Gardermoen kan bli stengt | AirbusTrond | Flyforum | 15 | 28-09-2007 02:26 |
Nye BKK kan bli stengt for utbedringer | Falcon | Flyforum | 0 | 03-01-2007 09:58 |