![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Foreløpig grått i Oslo, selv om jeg stadig hører snakk om "bra vær til helgen". Til nå er det lite som tyder på at jeg skal slite ut noen shortser. Jobben kaller for en siste innsats før jeg kan ta helg. Her blir det pizzakveld med masse godsaker fra slakteren i Greve. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen. Straks tid for å komme seg på beina, og bevege seg til flybussen ut til EVE. Får fortsatt ikke velge sete på flyet, ettersom alle 6 setene i Plus er tatt, så det blir vel midtsete bak i bussen da. Ellers har jeg bare 3 arbeidsdager igjen før ferie, men alle disse tilbringes på Gjemmekontor, så det blir i grunnen behagelig.
Ha en fin dag, helg, ferie eller eventuelt alle tre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Villa Sud. Fin start på dagen med eggefrokost og deilig kaffe. Overraskende nok er det pent vær i dag også, med fremdeles levelige 33 grader.
I dag blir det bare bading og kos med familien. Forberedelsene til lasagnen er i gang og en gammel gretten franskmann er lagt til kjøling. To dager til jentene drar og ca fire til Ramadan begynner. Nyt helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Fuglen. Ble kastet ut av min søster kl 7 da hun skulle på jobb... Nytt hjem er funnet på St.Hanshaugen til høsten og jeg kan nå ta det med ro til jeg flytter hit i august. SK269 venter meg kl 14:45.
Btw. Hvor mange dager før legges LH F ut? 14 eller 15? God fredag og god helg til dere alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Frædda ja!
Det sies her også at det skal bli bra vær til helgen. Så jeg satser på at de har rett for en gangs skyld. Så da blir det hytteweekend i skjærgården. Får ta med litt god mat og drikke, så skal det nok bli levelig. Er på plass på kontoret, og med litt effektiv jobbing kan man kanskje gå litt tidlig i dag? Ikke meg i mot. God helg! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Changi airport. Godt ut på dagen her. Sitter i Loungen og venter på SQ skal bringe meg tilbake til BKK hvor kvelden skal vies til papirarbeid i stor skala.
Gruer meg alt. Ha en god dag
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata! Det begynner å lysne gjennom takvinduene her. Mye tyder på at man får brukt solbriller i løpet av dagen. Kanskje man skulle unne seg en pils (rettelse: IPA) i sola. God fredag ønskes!
Last edited by AirbusTrond; 05-07-2013 at 08:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her starter jeg dagen med å kaste meg i seng. Nattvakt en av fire unnagjort.
Så Dreamlineren tok av fra OSL i morges, du verden hvor flyhjertet pumpet når den flexet med vingene ![]() Bizflyer; hurry up det er freddan: http://www.youtube.com/watch?v=A-18cXNAdEc
![]() |
#9 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord.
![]() Denne morgen gikk til å bestille noen nye flyturer i slutten av denne måneden - hjemme en dag etter ferien - så en ny tur til Venezia og Verona i Italia på konsert - Hurra. God helg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra et av JBV`s stasjoneringssteder, noen kopper kaffe er inntatt og arbeidsdagen skrider fremover. Om litt tar jeg nok en liten pause for å se om en DM booking i C lar seg gjennomføre, med open jaw SYD-HNL! Er spent..!
Men ellers var været i Drøbak mye bedre enn her i byen, bikkja ville ikke inn etter morrarunden da sola varmet såpass på gresset ![]() Ha en finfin fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra TRF, hvor jeg tydeligvis er i ferd med å bytte ut godværet på østlandet med drittvær i Nord-Norge. Batteriene til Bosen er ladet, så nå er jeg klar for ikke mindre enn fire Widerøe-flighter.
![]() |
#12 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Jaggu blitt fredag
Her utenfor Side har man kommet godt ned i ferie koma. Så man går litt i surr med tidspunkt og ukedag. Noe som egentlig er hanske deilig. Og slik skal det fortsette i 11 dager til. Ikke helt Dubai temp. Men rundt 30 grader skaper fine dager ![]() Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
https://www.youtube.com/watch?v=ditYlBxfcKE
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
"God morgen" fra kontoret. Skulle ta et ørlite glass vin på terassen hos en kompis igår, etter trening... Jadda... Skulle gitt mye for en powernap nå.
Men det er straks ferie. 3 timer igjen og så er det jaggu sommerfri. Kos dere!
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Bergen. Har lite planer før nattevakt venter i kveld, utenom en tur innom frisøren.
Tidligst 14. Tror 15 ofte blir nevnt fordi det legges ut ved midnatt CET, som blir 15 dager før for amerikanerne. Men på mange ruter (blant annet de fleste fra Frankfurt) virker det som de har blitt enda mer gnitne, og de venter ofte til 5-10 dager før eller enda lengre med å slippe seter. F.eks. på LAX-FRA og SFO-FRA er det stort sett bare tilgjengelig 1-3 dager før. Quote:
![]()
AA PLT, A3*G, Carlson Concierge Upcoming: Last edited by Peppep; 05-07-2013 at 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Statsmeteorologen var på Østlandssendingen og lovte pent vær i dag, selv om det var skyet i morgentimene. Nå REGNER det !
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Da er man også våken vestsørøstpå. Prosjekt Terassemaling står fortsatt i stampe, og med mindre meterolygene bommer totalt, er det lite håp om ferdigstillelse før uti neste uke ... Våteste sommer i manns minne her rundt Atlant(a)is....
Dermed blir det beina på rekkverket og tung Kindlering i dag også ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God fredag fra loungen til Finnair i Helsinki. Skal snart på flyet til Xian, men har akkurat oppdaget at jeg har glemt adapteret til hodetelefonen som jeg bestandig bruker ha i sekken min. Selv om de vil dele ut en eller annen støydempende hodetelefon på Biz foretrekker jeg bruke mine egne.
Spurte i informasjonsskranken og der sa de de trodde det var med en enkelt pin på A330, men jeg stoler ikke helt på dette. Har prøvd søke gjennom det som finnes av tripreports for Finnair, men finner ikke stort om dette.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag!!!! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 10-01-2014 21:26 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God fredag! | Utflyttet | Flyforum | 19 | 07-03-2008 15:20 |
God fredag! | LN-MOW | Flyforum | 9 | 16-06-2006 13:32 |
God fredag og god påske | Someone | Flyforum | 3 | 07-04-2006 08:48 |