![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Puh ...
Hjemme etter 12 timer paa veien ... trafikken fra Orlando var et mareritt, naa som Atlanta's springbreak er over. I tillegg maatte jeg igjennom en skikkelig regnstorm som gjorde gleden ytterligere ,,, Bakseterytterne var heldigvis taalmodige og holdt ut med Gameboy og annen bakseteunderholdning. Saa naa sitter jeg her hjemme og er klar til aa stupe i seng etter aa ha gaatt igjennom epost og endel annet etter en uke omtrent helt internettloes. Natta! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra "kontrolltaarnet" paa LHR - mye heavy med TD rett utenfor vinduet. En del spesielle fargeskjema er ogsaa paa truffet baade i gaar og paa morgenen i dag.
Edit: Soeren, der gikk jeg glipp av en Qantas 744 - heldigvis ingen spesialfarger ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad søndag... Forlot selskapet i natt og våknet opp i en suite på Holmenkollen Park i dag tidlig. Rolig frokost og så trikken ned og hjem nå... Blir en rolig søndag - skal vel ut å gå en tur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da oppsumerer jeg at LN-MOW hadde flaks å fikk oppleve regnstorm og ikke snøstorm, LN-KGL hadde flaks da han ikke gikk glipp av Wanula Dreaming og EB hdde flaks og våknet opp i feil seng i Holmenkollen....
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Aldri problem med døgnvillhet etter SEA-turer,men den andre morgenen smeller det til: opp 12:30 og seeen frokost.
Dessuten skrives Stabæk med én k.Snart kan hele verden bokstaven Æ!Det skal Sandefjord få kjenne i kveld! ![]()
![]() |
#6 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vi snakkes i oktober ....... :devil |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
God ettermiddag fra Fornebu
![]() Blir vist litt overtid på meg idag, 10 timer med sådan greit nok det. Er stille og rolig på telefonen omsider... Kos dere folkens ![]() PS: KOG- Hvor på LHR er det du er på spotting ?? Etter mye trasking og ingen som ville si noe fant jeg bare ett fornuftig sted, på taket av parkeringshuset utenfor terminal 4.
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ...og LN-MOW; serien er ikke ferdig før 5. nov ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Men kanskje for en blære fra Røyken kommune? ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag.Da er jeg inne igjen, etter en heldag ute i kanonvær. Smått solbrent etter den laang skitur på hele 2 km med kone, 5 barn, Au Pair og hund. Det er ikke lengden på turen som er det viktigste, men turen i seg selv. Fikk grillet alle pølsene, spist alle appelsinene og alle er enige om at det var en fin tur
![]() Nå er det Barne TV, far sitter i godstolen med PC`n og livet er herlig. Ikke noe påskeferie i år, men nå er det bare en knapp uke før reisen går til Østen, Midt Østen, Østen og til slutt hjem igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God aften fra Eiknes på Syd-Koster etter en laaang dags ferd fra Skagen i lite vind
er kvelden rundtet av med godmiddag , og en ankerdram eller 2 , god natt. /G |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Puh - da var dagen nesten over. Har hentet kjaeledyr som har vaert i pensjon hos svigers i South Carolina. Seks timer til i bilen - begynner aa bli lei naa ....
![]() Fikk derfor ikke med meg annet enn resultatene fra Tippeligaen, men det ser ikke ut som jeg gikk glipp av saerlig mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God morgen spåmenn - SAS i morgen (12.10.2012) | Tjab | Register- og ATC-Forum | 4 | 12-10-2012 11:07 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
Ti timer i Amsterdam en soendags morgen | Chaos Controller | Reiseforum | 11 | 08-06-2008 23:52 |