![]() |
|
![]() |
#1 |
NSB First Class
|
![]()
En innenriks i Norge koster 10 000 poeng med Sas og Ebb. Vil dette gjelde hvis jeg er miles and more medlem? Jeg finner ikke ut av det, selv etter masse googling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvis du bruker Eurobonus-poeng koster det 10 000. Hvis du bruker Miles&More-poeng koster det, så vidt jeg kan se, 25 000.
http://www.miles-and-more.com/mediap..._785183620.pdf http://www.sas.no/EuroBonus/Opptjen-...s/award_chart/
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Man må alltid se på både prisliste, opptjening og uttakstabell i det selskapet ("valutaen") man har kort/poeng.
![]() |
#4 |
NSB First Class
|
![]()
Vel, det var synd for meg. Meldte meg inn i M&M for flere år siden. Hadde ikke snøring den gang. Jaja, takk for svar ihvertfall
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]()
Et helt annet spørsmål til dem som bruker MM, er det i det hele tatt noen sweet spots for awards i MM?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Litt avhengig av hva de tar i taxes og fueltillegg er vel domestic US relativt gunstig. 55.000 miles t/r i business (som er F-kabin på UAs to-klasse fly), da kan du greie å ganske mange timers flyging.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Synes uttak av M&M poenger er svært bra. De har veldig ofte tilbud på turer. Hadde meg nettopp en tur til Dallas via Frankfurt i Business. Det var 55 000 poeng. En kan komme seg til Dubai i Business for 40 000 poeng. De kjører disse kampanjene hele tiden: http://www.meilenschnaeppchen.de/index.php?lang=en Jeg har noen hundre tusen på Eurobonus kontoen, men syns ikke de tilbudene som SAS kjører er i nærheten av det M&M har. Ulempen er at de har høye utgifter, men når det blir på ca. 3000 kroner for en Business billett til statene, så er det ikke mye penger å snakke om. Last edited by Klette; 09-06-2013 at 08:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tips til reiserute ved bruk av miles (Miles&More) | BSSW | Reiseforum | 2 | 28-01-2017 23:50 |
Oppgradering hos EK med bruk av miles | grindstein | Reiseforum | 3 | 02-02-2013 07:30 |
Opptjening hos Aegean Miles&bonus? | jameson82 | Reiseforum | 1 | 25-05-2012 08:13 |
Nivåer hos Miles & More | Hermann SF | Reiseforum | 6 | 27-11-2010 21:28 |
SAS EB og Miles&More | Paaljt | Reiseforum | 16 | 22-05-2009 04:08 |