![]() |
|
![]() |
#1 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Dette var jo en kjekk liten sak, kjenner jeg har lyst på en slik en når det står Gate 19 på tavla..
Ulempen er at krabaten veier 5 kilo, men jeg har enda til gode å få veid kabinkofferten. http://www.youtube.com/watch?v=XExrOK6gipA
![]() |
#2 |
Amatør
|
![]()
Så en kar bruke denne på flyplassen i Houston sent i fjor, jævlig kult..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Livsnyter
|
![]()
Tøff den! Når kommer en motorisert utgave? :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hehe, så en kar på en sånn en på CPH for et par måneder siden
![]() Har forøvrig vært oppe på forumet før, og ble slaktet av folket den gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg fikk en slik i august og brukte den ved 3 flighter, men gikk tilbake til PC-sekk igjen...
Mine erfaringer: * mye positiv oppmerksomhet * helt konge innendørs, sist ut av flyet på gate 19E og likevel første mann ut i ankomsthallen. * ikke så god utendørs, krever godt underlag * kan kun plaseres på langs i bagasjehylla på flyet, så man tar nesten plass for to * litt tung når man bruker den som vanlig trillekoffert * jeg var bekymret for at PC:n skulle riste i stykker når jeg kjørte utendørs, kanskje noen her kan svare på om det er en reell bekymring vs PC-sekk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Grunnen til at den ble slaktet var vel at den er større en lovlig dimensjon, noe Nordiclane bekrefter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ubrukelig på underdimensjonerte, overbefolkede norske flyplasser
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Beste Kabinkoffert? | Radiv | Reiseforum | 315 | 30-11-2024 17:42 |
LH sin F Champis (splittet fra: Beste Kabinkoffert?) | LNv22 | Reiseforum | 10 | 08-08-2011 11:17 |
Hjul som reservedel til Samsonite kabinkoffert | Trety | Reiseforum | 3 | 14-01-2011 23:11 |