![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen sørøstfra.
I natt sov man ti timer som er svært uvanlig. I dag kommer en god venn og eks-kollega innom som skal vartes opp med fransk lunch i hagen samt en skikkelig middag ute i kveld. Han har møter i hele morgen så vi får se hvor rockestjerne han er ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Bergen! Straks taxi ut til Flesland før Widerøe tar meg til Tromsø via Bodø. Det blir vel drøye 3 timer ombord...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Mårnings fra Trondheim
Straks frokost m/kaffe, deretter klar for en tur i marka med to små. Håper været viser seg fra en bedre side :-) Ha en strålende lørdag forumister :-) :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Her i Oslo kan jeg melde om regn. Planen var egentlig en sykkeltur, men vet ikke hvor mye det frister akkurat nå. Innflyttningsfest hos en kamerat i kveld, så føler meg ganske trygg på at formen i morgen blir såder....ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra et gruelig grått og tungt Lillestrøm. Satser på at regnet holder seg så jeg får arrangert vårslipp av regntøyet når jeg sykler opp til opphavet i efta.
Først skal vi se hvor Martin har rotet seg hen... Guten tag gewünschen sein! BITTE!!!!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Litt av hvert på tapetet i dag, bla. dugnad på boligfeltet, men siden man sitter i styret så blir det ikke for mye fysisk arbeid iallefall. ![]() Fin dag ønskes dere alle. ![]()
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God formiddag fra Oslo.
Fyller på detaljer på reiser som er booket fremover og begynner såvidt å legge planer for reiser i 2014. Ser endel interessant med Air Canada. Ser ut som om det fortsatt er like vanskelig å få til en helgetur til påskeøya. :-(
![]() |
#8 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God dag godtfolk!
Kan noen av dere fortelle meg hva den store gule tingen på himmelen er?? Noe jeg aldri før har sett her i Skaun, tror jaggu det er noe farli siden snøen smelter av den.... Ellers preges lørdagen av guttekveld på den lokale biljardklubben, med fotball og pils. ![]() ![]() Reisefri et par uker her nå heldigvis, før Malta og Las Vegas gjenstår før ferien i midten av Juni. Gledes til noen friuker nå.. ![]() Nyt dagen folkens! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Amatør
|
![]()
Urk fra det sentrale Norge, oppvarmingen til dagens beinharde maraton er vel gjennomført og i øyeblikket fortæres frokosten før et-par små timer venter på sofaen innen man skal bevege seg i retning midderalderparken for årets trimøkt!
Satser også på å få sett et-par veterantrikker i løpet av dagen! ![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God lördag fra SAS business lounge i CPH. Forsökte å smiske meg til Scandinavian Lounge, men verken mitt vinnende vesen eller at jeg skal videre med TG F på samme billett var bra nok for dragene. Jaja, matutvalget er i hvert fall bedre i dag enn det triste jeg mötte på forrige gang. Her holder for övrig en nordmann på å snakke med EB support på höyttaler og forsöker å få tak i et direktenummer som "han, som EB Pandion, kan ringe til". Med svorsk for å gjöre seg forstått. Höhö. På maskinen vis-a-vis meg sitter en svenske på ca 70 med et spill som höres ut som det er beregnet på 8-åringer, mye plinging, lystig tegnefilm-musikk ispedd noen "svisjer" og jentehyl innimellom. Hvorfor har de innstallert lydkortdrivere?? Er glad for at jeg ikke blir fort irritert.
![]() Reiste med SK2865 BGO-CPH, og Economy Extra var egentlig en skuffelse. Er egentlig glad i laks, men det Salmon Always Salmon disket opp med i dag var kjedelige greier. Sjokoladen og kaffen var god, da, det skal de ha.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God tur Peppep! Ser frem til rapporten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk!
![]() Var forresten en dårlig flyprater, og tok bare kaffe og Cola Zero på den förste flighten... alkohol fristet ikke kl 10:05. Lover å forbedre meg kraftig utover i turen. ![]()
AA PLT, A3*G, Carlson Concierge Upcoming: Last edited by Peppep; 04-05-2013 at 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Spørs om ikke Bizflyer setter morgen vodkaen i halsen nå!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo.
Grått å trist ute idag, så for holde seg inne. Så dagen har gått bl.a til å laste ned Tapatalk 2 til eplefonen. Ellers får man følge fotballen på flimreboksen senere idag. Ha en bedre lørdag alle. ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Bislet -- særdeles trist ute... Diverse husarbeid på programmet før man får et par gjester til middag. Godt man har rødvinen klar!
Ha en god helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God lørdag fra hovedstaden.
Her står dagen i indretjenestens tegn. Full pakke er bestilt så da er man godt igang med dagens gjøremål. Greit å pusle inne når solen nekter å vise seg. Imorgen har meteorolygene spådd sol og 17 varme så det lover bra for et besøk på Tusenfryd. Ha en fin lørdag. Og May the 4th be with you ![]()
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Yeahyeah .. Her i vestsørøst har noen i himmelen åpnet kranene, så dagens aktiviteter blir nok mest innendørs. Planlegger imidlertid å fyre opp kullgrillen og grille et par sider baby back ribs fra vår lokale slakter. Det blir nok digg!
![]() Bikkjene var svært skeptiske til å gå ut på morran, men da jeg disket opp litt ekstra snax til frokost, ga de seg til slutt .. Det er fint å være hund her hos oss .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bislett du også ja JoeW :-)
Kjedelig og grått i dag ja, men er visst varslet nydelig i morgen. God tur til alle som skal ut og fly! :-) Og god helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag morgen! | TriStar | Flyforum | 17 | 11-03-2018 05:07 |
God lørdag morgen | EB | Flyforum | 13 | 24-07-2016 03:14 |
God Lørdag Morgen | OSL-MRU | Flyforum | 23 | 23-01-2010 22:52 |
God lørdag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 26 | 11-10-2008 20:20 |