![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Kristiansand.
Våknet opp til sol og Superspeed 15 etasjer under meg. Dagen skal bruker sånn ca til det som passer oss. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ser det er travelt av folk som vil stå opp her...
God morgen fra Istanbul. Skal straks ned og sjekke ut og reise mot flyplassen. Turkish 738 hjemmover. En strålende dag ønskes alle, men spesielt til Oversheriffmesteren som har bursdag i dag.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Guten morgen fra Oslo. Var ikke på fly og øl i går, men alkohol ble det nå allikevel på en dag man hadde tenkt å slappe av på . Skal nå ut å handle en skjorte - må være første gang siden september jeg skal ut å handle klær. Ellers er det helt herlig at sola faktisk skinner og at det er lettskyet pent vær. Men nå er vi nærmere mai enn vi er mars så da er det på tide også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Her på Sandaker skinner solen og om litt skal det nyinnkjøpte "lynet" testet for første gang. 5 år uten sykkel også gå rett på klikk-inn pedaler kan bli interessant.
30års-lag for en kamerat i kveld, samt en middag på Lille Asia før det. Dessuten er det nå under sju timer til BA åpner opp innsjekk for morgendagens flight Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag, her skinner solen så man får finne på noe ute. En kaffe i solveggen , kanskje?
Og hipp hipp gratulerer med dagen til både Storbonden og Fiskepusheren ![]() ![]()
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen! Her skal det snart reises kollektivt. Hva er bagasjegrensen på NSB lokaltog til Asker, tro?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Mornings fra Oslo, som rapportert er været helt kurant. Blir inn til denne byen en plass for å spise lunch med moderen idag.
Mulig man ryker på en smell og er sosial i kveld, men ingenting avgjort der enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lørdag fra Kollen.
Egg og bacon inntatt, brødrene Cartwright på tv'en (de var der da jeg kom!), og nå sitter man og venter på fattern som skal assistere med flytting og innstallering av vaskemaskin. Ellers går helgen med til å få ryddet på plass resten av rotet som fortsatt er der etter intens stirring hele uka. God lørdag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God dag fra Bergen. Satser på et par timer i stolen mens gullene har formidagslur. Rukket løperunden allerede.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
![]() God formiddag fra stille og behagelig Fornebu. Utrolig hvor mye man får gjort når ingen forstyrrerelse på email detter inn konstant! Jobber i dag for å, med god samvittighet, ta en tidlig flight førstkommende fredag. Da venter Svalbard og forhåpentligvis litt nysnø (POWDER!)! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra Kristiansand!
Her har man fått sovet ut etter en hektisk uke. Må ut og handle litt. Guttungen kommer hjem om et par timers tid og jeg vurderer en deilig burger og milkshake på Tollboden innen den tid. Men først dusj, og så må det handles litt. Og nevnte jeg at jeg er tørst i dag. Det er heeeelt sikkert derfor jeg drikker! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Byens beste burgere for tiden! Og Milkshakene er "to die for". Snickers milkshake er min klare favoritt!
Se menyen her: http://www.mat-uteliv.no/tollboden Uff, nå ble jeg sulten! Skynde seg!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Bergen. Er i ferd med å komme meg ut døren, og opp på Stadion for dagens Vestlandsderby. Satser på litt mer folk og stemning enn i de siste kampene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Vaskemaskinen er på plass og i live. Lurer dog på hva funksjonen "Babyprogram" er til?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Også "håndvask"? Er det nødvendig å fortelle vaskemaskinen at du skal vaske for hånd? Sikkert noe PST-greier som overvåker hva du driver med...
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Godt jeg ikke har dette babyprogrammet. Kunne fort ha misforstått og gitt mini en litt for røff vask
![]() På min vaskemaskin har jeg et eget program for cowboytøy. Sikker praktisk om man til daglig jobber som cowboy eller noe ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dyreparken i Kristiansand og Kristiansand generelt | Someone | Reiseforum | 25 | 20-07-2023 11:31 |
God fredag fra Kristiansand | Someone | Flyforum | 7 | 13-07-2018 16:31 |
God morgen fra Kristiansand | mcduck | Flyforum | 11 | 13-09-2014 18:57 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
22 nye destinasjoner fra Kristiansand | storg | Flyforum | 2 | 12-02-2008 15:12 |