![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Selv om det skjer fra tid til annen at bagasje må lastes av pga vekthensyn så er det vel ikke bare en smule drøyt at det tar en uke å få ettersendt bagasje. Når dette rammet min familie så tenkte jeg at de knappe 2 døgnene var lenge å vente... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette kan i prinsippet skje med alle selskaper. Men ACE (Lanzarote) kan gi performanceproblemer for flyene under avgang, og da er det selvfølgelig en vurdering om de skal ta et ev. fuelstop underveis, eller kaste av baggasje. Det koster mer for selskapet å ta et fuelstop, f.eks i Faro, ev. få sendt baggasjen raskest mulig med et annet fly, gjerne via en av de andre kanariske øyene...Men dette er vel litt av prisen med å fly lavpris / lavkost?
Tally-Ho |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Mener det er en større sannsynlighet for at dette skjer med lavpris selskaper. Last edited by Lars751; 16-04-2013 at 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja, selvfølgelig, og det burde alle forstå. Men er enig med TOS, når det først skjer bør den bli ettersendt ASAP, at det tar en uke er for dårlig.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja SAS lovet på tro og ære at de skulle ettersende bagen min fra Beijing dagen etter slik at jeg fikk den 1 max 2 dager etterpå. Den bagen ble sist sporet til Singapore og etter det aldri mer sett. Så prisen kan være høy også med høykostselskap.
Uansett gidder jeg ikke plage folk, selv om jeg kjenner noen i VG, med slike historier..
![]() |
#8 |
Newcomer
|
![]()
Her er et eksempel på et selskap med veldig GOD service
![]() I forhold til andre selskaper. http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/p...e-3384246.html |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Satt i bussen mens flyet fløy over - tomt | imm | Flyforum | 6 | 26-03-2012 14:31 |
Var opptatt med å be - ble kastet av flyet | Tommy777 | Flyforum | 19 | 18-04-2008 15:07 |
Satt trangt på flyet, fikk erstatning! | Trety | Flyforum | 0 | 12-07-2005 10:27 |