![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skal fly OSL-CPH med SAS A320 til sommeren i C og driver å reserverer litt seter. Ser det er mulig å reservere alle tre setene på hver side i C også. Altså A-B-C for eksempel. Jeg ville tro B var blokkert jeg, men tydeligvis ikke ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er ikke Business på ruten OSL-CPH, bare Economy og Economy extra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Men da synes jeg det er rimelig teit at at det kommer opp som business i booking prosessen på siden til SAS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dvs. du kan bestille billett i Business, men blir plassert i Economy extra-kabinen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Men man har tilgang til lounge med Business-billett, noe man ikke får med Economy Extra-billett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Yes. Og da er jeg egentlig happy. Lounge, fasttrack og egen baggage drop synes jeg er viktig i morgen rushet på Gardermoen. Akkurat den timen til CPH skal vi vel overleve i økonomi ekstra ![]() MEN, jeg synes som sagt booking prosessen til SAS burde sagt fra underveis. Når jeg for moro skyld nå gjør en dummy booking og legger inn OSL-CPH på samme fly som vi har bestilt så får jeg opp alle tre alternativene. Altså Økonomi, Økonomi ekstra og Business. Jeg synes det blir direkte feil å selge C når man ikke har C ombord. Men det er bare min mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det bestrider jeg ikke, men er samme årsak som man kan kjøpe både klasser som ikke finnes også på innenriks
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Yes, ser poenget ditt og skjønner hva du mener. Men jeg mener fortsatt det samme. Man burde i booking prosessen fått beskjed om at flighten ikke har C som du er i ferd å kjøpe. Billettregler eller ikke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Man kan jo snu litt på det, og si at intraskandinavisk så har ikke business blokkert midtsete og det serveres samme mat som i Y. Klassen eksisterer uansett, med fasttrack, dedikert innsjekk, lounge og høyere bonusopptjening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS OSL-CPH-GVA-CPH-OSL 23. og 25.10.2015 | SeatBelt | Register- og ATC-Forum | 1 | 05-11-2015 10:37 |
Blokkerte seter ved forhåndsreservasjon SAS | Lumpen | Reiseforum | 22 | 16-08-2014 11:02 |
SAS flyr A340 CPH-OSL-CPH i dag! | Star Flyer | Småprat | 1 | 13-11-2011 18:44 |
Blokkerte midtseter på TAP OSL-LIS | blazius | Reiseforum | 1 | 11-02-2011 11:05 |
Blokkerte midtseter og belegg/ASK | Someone | Flyforum | 3 | 20-09-2010 12:15 |