![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2010
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 2,320
|
![]()
MOL sågar Kjos fullständigt i en intervju med DI.
Det Kjos Norwegian fruktar mest av allt är Ryanair enligt MOL. http://www.di.se/artiklar/2013/2/28/...rwegianchefen/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
Posts: 9,765
|
![]()
For de som ikke helt skjønner alt på svensk:
"sågar" = "parterer"
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
|
![]()
Hvis det DI-artikkelen sa var det eneste MOL kom med, må Kjos og Norwegian nå være riktig irriterende for Ryanair. Før var det de gamle dinosaurene som fikk gjennomgå, men nå er det de større selskapene i LCC-segmentet som får det. Hva er det man sier? Når krybba er tom, så bites hestene.
__________________
Kurt Vi flyr LOT |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,838
|
![]()
Siden MOL tilsynelatende alltid er kristisk til DY, er det rart at han ikke får malt et av flyene med teksten "bye bye Norwegian". Ryanair har vel fremdeles en del maskiner med "bye bye Lufthansa[easyjet, mv.]"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Ebeltoft, Denmark
Posts: 5,510
|
![]()
Ikke noget der overraskede her. Bortset fra at MoL igen fik gratis reklame i en avis.
Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jul 2010
Location: Nøtterøy
Posts: 2,233
|
![]()
Men det fikk jo Norwegian også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Apr 2011
Location: SVG
Posts: 1,833
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,566
|
![]()
Her er en britisk artikkel hvor Norwegian nevnes som "trussel" for Ryanair: http://www.scribd.com/doc/127918927/...oenix-Feb-2013
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Aviation Junkie
Join Date: Jul 2006
Location: OSL
Posts: 469
|
![]()
Nå når DY etablerer seg ute i Europa (til og med med base i UK), så er det vel ikke tvil om at de er en større "pain in the ass" for FR og MOL enn de andre selskapene her oppe i nord. Så jeg tror nok vi vil høre mer om DY fra den kanten i tiden fremover.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
Posts: 9,765
|
![]() Quote:
![]() http://www.dn.no/privatokonomi/article2237079.ece
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Michael O'Leary slår til igjen! | SQ 777 | Småprat | 33 | 11-09-2012 14:29 |
Intervju med Michael O’Leary | Commuter | Småprat | 10 | 03-06-2012 00:00 |
Michael O’Leary: DY's flykjøp for dyrt ! | BraathensSafe1985 | Flyforum | 24 | 02-06-2012 00:42 |
Michael O'Leary i Seattle | LN-MOW | Flyforum | 14 | 04-10-2004 21:30 |
Michael O' Leary i denne ukens Vi Menn | Martin | Flyforum | 2 | 02-10-2004 02:28 |