![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Er det noen her som har erfaringer med Turkish Airlines? Skal til Thailand i februar 2010, og Turkish kommer prismessig veldig bra ut med en tur/returpris til BKK på ca6000nkr Blir da flybytte i Instabul, noe som ikke gjør meg noe, og ferden vidre går med A330 ifølge de opplysningene jeg har klart å oppdrive.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Browncoat
|
![]() Quote:
Quote:
![]() *leggetilnoeekstratekst*
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Men en gang må da være den første i en Airbus. Selv om jeg helst hadde sett at det var en B777 som skulle ta den lange turen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Hvis dette er din første tur i Airbus, så hardu vel kanskje ikke det beste grunnlaget for å sammenligne?
(Beklager, jeg kunne ikke dy meg!) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Er det ikke lang transittid i Istanbul? Eller har de fått bedre rutetider?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Vet ikke, er ikke morsomt å lese airsafe.com.. Men bevares har hørt mye topp om selskapets service..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Kjenner noen som har tatt den turen. Veeeeelig lang transfertid i Tyrkia kombinert med småbarn gjorde at de heretter kom til å velge noe annet. Men selskapet hadde de ikke noe å utsette på (nei, de er ikke flynerder og vurderte det nok fra et folkelig perspektiv)
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg har også hørt godord om dem, men ventetiden er lang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er det ikke Turkish som har det deilige turkise interiøret i flyene sine??
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Sist jeg var i Bangkok (oktober/november 08) tok jeg denne ruten. Har ikke noe negativt å si om noe som helst egentlig. Grei transfertid begge veier (ser det er forandringer nå). Slappet av i lounge i IST i noen timer før avreise til BKK. Ikke spesielt spennende flyplass, mye folk. Men lounge er fint.
Reiste på økonomi klasse hele veien, men service fortsatt helt grei, (hverken dårligere eller bedre enn SAS IC), ok mat. Bra underholdningstilbud med store fine skjermer i setene og selvsagt AVOD. Ble positivt overrasket over Turkish, hadde ikke forventet det store. Reiser gjerne Turkish igjen om anledningen byr seg. Last edited by JonF; 16-07-2009 at 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hva er galt med non-stop flighten til TG??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
For oss flynerder er vel tid på en flyplass eller i luften steder vi vil være. Hva gjør vel noen stopp på veien!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
For egen del, kunne jeg sikkert også tatt routing via IST kun for moro skyld ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Fløy selv TK OSL-IST-DXB-IST-OSL forrige vinter og hadde ingenting og utsette på de. Kabinene var meget velholdte og selv om deres A321 var noget trang komfortmessig hadde vi fine flighter og servicen ombord var upåklagelig. Atatürk som transferflyplass var også behagelig synes jeg. Mange serveringssteder, masse butikker og nok av plasser og sitte ned og slappe av.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skulle gjerne ha benyttet den ja, men prisen stopper meg denne gangen, Med mindre det er noen som klarer å trylle fram noen bra priser hos dem i amadeus.
Ellers takk for tilbakemeldingene. Ser ut som at Turkish leverer et bra produkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flöy Business Class med Turkish sin A330 fra MUC til IST i september 2007. Det var virkelig flott. Kempeservice og veldig hyggelig kabin. Og ikke minst hadde man nok å gjöre den förste halvtimen bare med å kjöre setet opp og ned og frem og tilbake, leg rests opp og ned, ut og inn også videre. En fin IFE-skjerm i tillegg.
Bare synd flighten var såpass kort... ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har forstått på sikre kilder at TK sitt belegg ut av OSL er meget bra, og at mange har videreforbindelse med BKK fra IST.
Minuset med TK til BKK er jo at for billigste biz billett får man kun eco EB poeng. Det er litt dårlig gjort og utelukker dette som alternativ for meg. Nå kommer jo snart Egyptair også til Oslo. Lurer på hvilke priser de har til BKK? Har jo hørt tidligere om veldig billige billetter fra Europa til BKK via CAI med dem. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen som har erfaring med MyTrip? | Osl708 | Reiseforum | 0 | 04-03-2016 12:12 |
Noen erfaring med bestilling via finn.no? | krølle | Reiseforum | 17 | 26-12-2014 01:03 |
Noen med erfaring fra S7 Airlines? | EspenRR | Reiseforum | 5 | 25-04-2014 17:28 |
Noen med erfaring fra Rossiya Airlines? | LN-HKG | Småprat | 5 | 06-04-2013 21:57 |
Noen som har erfaring med Sri Lankan Airlines? | tosfreight | Flyforum | 3 | 20-03-2005 02:38 |