![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvilken maskin?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
NAX1553 19/05/2013 LNNIA
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Spørr du meg går det an å spørr på en fin måte.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]() Quote:
Det er vel normal folkeskikk å spørre på en høflig og ydmyk måte når man ber om en tjeneste? Okay, det er ikke en stor sak, men de av oss som har tilgang til systemene deler info fra disse for å være hjelpsomme og hyggelige. Dette er ikke en tjeneste noen tjener penger på å formidle, så jeg synes faktisk det er mye hyggeligere å hjelpe noen som tar seg bryderiet med å være litt hyggelige ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Ja det syns jeg. Som du kanskje vet er dette noe folk her inne ofte finner frem i arbeidstiden. En tjeneste som ingen har krav på skal gjøres og i verste fall ikke en tjeneste arbeidsgiver syns noe om. Da syns jeg det er en selvfølge at forumister skal spørre på en hyggelig måte. Her får jeg inntrykk av at trådstarter tar dette for gitt og bare forlanger å vite reg på denne flygningen. Hadde jeg fortsatt jobbet for DY hadde jeg aldri ville funne fram om folk ikke kan være litt hyggelige.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Enig med Snowman_OSL og Vede. Vi skal være meget takknemlige for at noen faktisk velger å komme med slik hjelp. Særlig i de tilfellene man ikke klarer å lete frem dette på egenhånd.
Ellers må det gå an å ha litt tålmodighet. Det går faktisk an å vente til avreisedagen og notere registreringen selv når man går ombord eller etter at flighten er unnagjort. I mange tilfeller er denne infoen da søkbar på f.eks data.flight24.com. Det ligger en oversikt "sticky" øverst på dette forumet. Mye info å finne der på hvordan man kan finne ut av dette selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|