![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Plutselig satt man på kontoret og helgen gikk på et blunk. Svigersøstrene kom seg omsider av gårde på fredag og Julio fikk trompetene på plass..
Julio leverte en fantastisk konsert, og klientellet i salen var la oss si ”interessant” (sikkert litt påvirket av billettpriser på 1000-2000 kroner per stykk) Resten av helgen gikk med til mye strand så man begynner å bli svarte (samt en del god mat og drikke) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. I dag sier kalenderen at det er Grorudpalmen sin dag, selv om jeg aldri har skjønt hvorfor den skal markeres.
Ser ut til å bli nok en strålende dag, så er bare å finne frem Blå Extra og begi seg avgårde. Fruen og min sin tur til å lage middag, så får vel begynne å vanne ut morklene. Ha en en fin dag Men først en morgen-Jäger ![]() Last edited by Someone; 24-03-2013 at 08:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen, solen skinner og det er påskevær og -føre i byen også.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Ungene våknet 05:45 i dag så jeg får nå utnyttet dagen i allefall. Ellers strålende sol i Kongsberg i dag med temperatur på -14 grader på morgenkvisten. Blir nok varmere utover dagen får vi tro. Vi får se om det ikke blir tid til en litt lenger løpetur senere i dag.
![]() |
#5 |
Legal Eagle
|
![]()
God morgen fra Moss!
Påskevær og greier. Snart er det egg og bacon. Og kaffe, for de åpenbart døgnville kidsa mine vekka meg med dans og "Walk The Dinosaur" før kl. 7 i morges. Etterpå blir det påskebesøk i Oslo med påskemiddag og påskevin. Mye tyder på at dette blir en bra dag. Ha det fint! Last edited by RWY 24; 24-03-2013 at 08:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag ombord på business SK4603 OSL-DUB. Godt med musserende og venter på varmmaten idet vi nettopp forlot norskekysten, artig å se seg selv på flightradar24...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God søndag fra nedre Valdres. Vi koser oss på hytta til svigers. En del av følget har allerede startet med øl og jäger. Jeg skal kjøre hjemover i ettermiddag, og holder meg derfor til kaffe og Kvikk Lunsj. Her er bilde av rekrutten som er meget fornøyd med sin første påske.
I kveld blir det pakking før man på tirsdag flyr OSL-FRA-ORD i SK/UA C for hele familien. En flott dag ønskes |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God søndag godtfolk. Tapas til brunch så jeg ikke blir helt integrert, så noen timer med iPaden på sofaen mens frøken Deluxe får besøk av sine skravlevenninner. Business as usual!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Gamle Oslo. Setter en Ringnes i vinduet, med utsikt mot fengselsmurene. Fint det også, men ser at det er varmere andre steder. :-/ Nå klart for lunsj, sjølvgrava pepperlaks, - god søndag!
![]() sjølvgrava 001 by DrSBUS, on Flickr |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Kos deg med laksen AirbusTrond.
Det er jo passende i disse dager da SK legger ned businessclass. Passer bedre med gravlaks enn gravøl. Sola skinner. Lunchkake er stekt og fortert sammen med brød og Canada Dry. Litt usikker på hva jeg skal idag. Men er vel bare å skru på seg skoa og ta en tur ut i vinterværet. Ha en fin-fin dag
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jepps, viktig å få utnyttet SK EU C nå før det er en saga blott, kommer til å savne servicen veldig. Tror jeg flyr for mye... når flyverten som er stasjonert bak gjenkjente oss på vei til fremme galley, "å, er dere ute og flyr igjen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag fra Maura.
Dette ble en sånn dag der jeg våknet litt tidlig, og sovnet igjen, og da drømmer jeg alltid mye rart. I dagf tidlig, drømte jeg nemlig at jeg satt i C-klasse på en SAS A340 som skulle fdly fra SEA (selv om "rullebanen" lignet mest på fylkesvei 120 gjennom Maura). Da flyet skulle ta av, merket jeg først at nesehjulet løftet seg i merkelig lav hastighet, før det ble satt ned igjen, og vi bremset og ble stående. Litt etterpå kom kapteinen og beklaget at vi måtte gå av. De hadde visst allerede forsøkt å booke om oss som satt i C, men ikke fått det til så vi måtte stille oss i kø, bak alle fra M og Y som allerede hadde sluppet av flyet. I tillegg ble jeg delegert ansvaret å passe på kapteinens noe demente mor, som også var med flyet ![]() Lat søndag, som sjåfør for min mor som vil til et land hvorde sier hadet for å handle glass. Har blitt lovt middag. God søndag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra det Sørlandske!
I dag skinner solen og det er vel litt på minussiden temperaturmessig. Gårskvelden ble fredelig og rolig med noe godt i glasset. Blant annet det samme som Someone fikk til frokost i dag. Eneste som ikke var så festlig var at bandittene våknet kl 0730 og hadde mindre forståelse for utrykket om "å sove lenge". Så etter å ha fikset frokost og tegnefilm til dem fikk jeg meg noen timer til under dyna med litt på og av søvn. Ingen planer for dagen, men bør vel komme seg litt ut i finværet, selv om jeg har mest lyst til å være hjemme. Men jeg blir vel i mindretall. Akk ja! Er vel derfor jeg drikker. Hvordan går det med fyllbøttene på Stena Saga da mon tro? De kastet iallefall bort hundrevis av kroner på internett/facebook, som vel heller bedre kunne vært brukt i baren. Eller hur? Hæppy palms-sunday! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God aften fra Stavanger.
Båt er hentet, diverse båt relaterte handovers er gjort og båtplassen er inspisert. Så nå er unge lovende Sirpjalle blitt "skipsreder" ![]() Middagen putrer i ovnen, og snart er kvelden her.... Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
*Grynt* fra vestsørøst .. turbulent natt med heftig uvær som ikke var varslet .. måtte opp midt på natten for å berge diverse greier som er parkert utendørs - og ble søkkvåt i prosessen. Deretter ble det nokså oppstykket. Godt med en totimers etter frokost.
'Vårpussen' må nok vente til en annen helg ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() Quote:
![]() God kveld fra Nord-Jylland hvor det er kaldt men flott vær. Sjelden å se is på Kattegat selv om det bare er helt inne ved land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen fra midtausten. | SudCaravelle | Flyforum | 11 | 03-08-2014 13:19 |
God onsdag morgen fra Midtausten | SudCaravelle | Flyforum | 14 | 17-07-2014 23:13 |
God morgen fra midtausten. | SudCaravelle | Flyforum | 16 | 04-09-2013 15:43 |
God søndag morgen fra midtausten. | SudCaravelle | Flyforum | 10 | 26-05-2013 21:51 |
God morgen fra midtausten. | SudCaravelle | Flyforum | 19 | 02-05-2013 07:25 |