![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Stille rolig på jobb, forum skal skumleses før dagen fortsetter med dagens mange oppgaver. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen ifra Pattaya.. Her er det en bedre morgen etter ei av de bedre netter på lenge
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Trondheim!
Nøyaktig 0 minutter søvn i natt, på 25 timen våken nå. Norgesmesterskap i gründer, representant for Møre og Romsdal ![]() ![]() Ha en flott dag, ikke drikk like mye kaffe som jeg har gjort...
![]() |
#4 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra hovedstaden, vindens lette bris har ødelagt mye av det flotte synet vi har hatt i det sste med snø pent balansert på hovedstadens strømledninger.
En ordinær kontordag stor på programmet før dagen avrundes med ett møte så for å hoppe på toget til Rakkestad for en bedre middag der ![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Front section flyer
|
![]()
Morgen fra Pattaya #2. Ikke noen go dag, merker det på kroppen i dag at man gjorde noe i går. Om det var den "lille" turen på puben eller den knall harde treningsøkta skal være usagt
![]() Men men keep smiling , i dag blir det kun trening og ikke pub ![]() Ha en bedre dag ![]()
![]() |
#6 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God kveld/morgen, fra HNL.. Sitter her å ser fram, med gru på en routing, som skal gjøre vondt, helt inn i sjela. Men hva gjøre man ikke for billige billetter.. Skal begå følgende i løpet av de kommende 30 timene.. HNL - SFO - PHL - MAD - GVA - OSL..
Kjenner jeg angrer litt nå, men har hatt det knall på Hawaii, så da kan jeg ikke klage, og pengene jeg ikke har brukt på flybillett har gått til mye anna god morro. En god dag til dere alle, ser med skrekkblandet fryd frem til å ankomme OSL torsdag klokka 15:30...
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Aberdeen og Brittania Hotel som definitivt har endel "Fawlty Towers" over seg. Møte i hele dag før SAS, med litt hjelp fra Cimber, tar meg hjem via CPH. Har siste flighten CPH-OSL hvilken sjeldent er noen høydare
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyglad
|
![]()
God morgen fra Bergen hvor dagen tilbringes. LN-RRM tok oss fra OSL på greit vis. Nå møter og møter...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hpkris. I morgen kveldkl 19 lokal tid er det stor fest i baren til kåre med masse god mat å djevelsk godt brennvin, ta med deg snella de å kom bortover å være sosial i godt lag med masse feststemte mennesker..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Opp med henda alle de som vil at Flytoget skal gå på togvogner.com og kjøpe seg noen ekstra vogner... Farge er ikke så nøye.
Vel, vel... God morgen fra SAS-kantina på OSL. To fulle dager i Syden venter, og da er det vanskelig å være i møkkahumør. Sjekket inn en time før avgang og alle hadde skviset seg sammen på de første to radene, så etter setekartet å dømme får jeg 3 rader omtrent for meg selv like bak. Fingers crossed. En like fin dag ønskes alle andre skrotinger - men særlig kekker. Han trenger det mest.
![]() |
#11 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Roma. Dei andre er vel i bussen no, eg er på veg til frukost. Måtte skjere gjennom med litt fleire (dvs. 1) time meir søvn i natt etter ein meget sein middag. Bør vel vite namnet mitt når eg skal prate tull framfor gjengen seinare i dag... jaja, taxi taxi, special praiiiise...
Ha ein bra dag!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Helsfyr.
Vært igang allerede noen timer, og det kjennes at man var tidlig på'n. En stund siden sist det. Ellers er det ikke mye på timeplanen denne lillelørdagen som det er. Ha en bedre onsdag. ![]()
![]() |
#13 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
To fulle dager faktisk....da rekker vel elefnaten å stappe seg med sjokkis skulle en tro..... ![]() ![]() Mårnings fra Trondheim - fin dag i vente iflg væranmeldern.Håper det stemmer..... Ha en strålende dag forumister.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske!
Kaldt i dag og lett overskyet. Kontoret er inntatt, og i ettermiddag blir det foreldrekonferanse først og et møte etterpå. Vurdere også lunsj ute i dag ettersom restaurantene i byen tilbyr måltider for 100 kr bare. Kjempedeal! Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() Happy party!! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gudd veddnsdei fra hølet ved E6. Litt tidligere på'n i dag, mest fordi jeg måtte flytte bilen litt tidligere enn normalt i dag. Slo også i hjel litt tid med å forsøke å bruke et par gavekort på Strømmen Storsenter (uten hell). Var visst lenge siden jeg var der sist, når det parkeringshuset som var nytt sist jeg var der, nå het "Gamle Parkeringshus" på parkeringsbilletten. Nuvel.
På tide å sette i gang. Tviler på at pakkene scanner og fortoller seg selv i dag heller. God onsdag ønskes, hvor enn man måtte være ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Onkel reisende kekker
|
![]() Quote:
Neste gang lukter det en litt mindre morsom routing!
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 01-10-2014 18:40 |
God onsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 11 | 19-12-2012 15:37 |
God Onsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 18 | 12-12-2012 17:19 |
God onsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 10 | 11-01-2012 18:07 |
God Onsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 15 | 29-12-2010 17:39 |