![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,890
|
![]()
American bestiller 2 777-300ER og blir dermed den første amerikanske (i denne definisjonen er Amerika = USA) som bestiller flytypen. Levering fra slutten av 2012
Spennende det, men jeg reagerer på antallet. 2 stykker er vel litt snaut? http://aa.mediaroom.com/index.php?s=43&item=3127 Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Trondheim
Posts: 3,549
|
![]()
Amerivan opererte vel to Boeing 747SP i sin tid (primært for Tokyo?), uten at det ble noen suksess. Her er det sikkert kjapt flere maskiner på gang.
Dette var gode nyheter, og jammen på tide at amerikanske selskaper begynner å benytte denne typen. Jeg trodde forøvrig at Continental (United) allerede hadde slike i bestilling, men så feil kan man altså ta ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Location: Groenholt
Posts: 167
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
|
![]()
Da blir det ny motortype på AA.
To motortyper på 777 har både UA/CO og DL fra før, så det ser ikke ut som at det spiller noen stor rolle. Egentlig litt overrasket over at ikke 77W har fått større andeler i USA, typen brukes jo med stort hell av selskap over hele verden. Last edited by Dag Viking; 19-01-2011 at 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2010
Location: Stockholm, Sweden
Posts: 2,313
|
![]()
Grymt!
Det blir den största kärran hos AA på bra länge... Vilka linjer tror ni AA kommer sätta in 777-300ER på? Tror ni AA väljer GE-90-110B eller 90-115B? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,382
|
![]()
Temmelig sikkert Tokyo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Nov 2004
Location: Somewhere near(-ish) OSL
Posts: 659
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]()
Uventet. Der slo de CO som man trodde kom til å konvertere sine resterende -200 til 300.
Hyggelige nyheter uansett |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 2,093
|
![]()
Kult, skal bli lekkert å se disse i AA metall
![]()
__________________
ThomAAs Flying the Norwegian way ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
evig optimist
Join Date: Aug 2006
Location: Kolby gård
Posts: 1,551
|
![]()
Hva har thai? For de har vel RR på sine 300`r også?
__________________
When children cry and crows fly, you know its going to be a really good lowpass |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,890
|
![]()
777-300 kan man få med flere motoralternativer, 777-300ER derimot kommer kun med et motoralternativ
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
evig optimist
Join Date: Aug 2006
Location: Kolby gård
Posts: 1,551
|
![]()
ok, dvs thai har to typer motorer på sine 773, de leasede har GE, korrekt?
__________________
When children cry and crows fly, you know its going to be a really good lowpass |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,890
|
![]() Quote:
![]() På sine 777-300 har de RR, mens på 777-300ER har de GE |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,890
|
![]()
Og da er ordren økt fra 2 til 3...
http://aviationblog.dallasnews.com/a...s-capacit.html Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 2,093
|
![]()
Flere kommer vel skal du se
![]()
__________________
ThomAAs Flying the Norwegian way ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]()
Ja, om det bare kunne tjene penger da..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,890
|
![]()
Og da er ordren økt fra 3 til 5, så ser ut som AA fortsetter å småhandle
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flysitter
Join Date: Oct 2010
Location: HMR/ENHA
Posts: 6,944
|
![]()
Og vips var tallet 6
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,890
|
![]()
Hva er grunnen til denne kjøpstaktikken fra AA? Hvorfor ett-og-ett fly istedet for å bestille mange om gangen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BA bestiller 777-300ER | Someone | Flyforum | 40 | 28-02-2019 09:51 |
Cathay bestiller 5 777-300ER | Someone | Flyforum | 3 | 07-08-2007 18:27 |
Philippene Airlines bestiller 2 777-300ER | LN-AFG | Flyforum | 2 | 15-03-2007 23:50 |