![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Hører av og til påstander jeg regner med ikke kan stemme. Snakket med en som hadde blitt fortalt om en flyplass med strippebar, men han husket ikke hvor dette skulle være. Det var ikke snakk om en strippebar som het "Airport" eller en strippebar like ved en flyplass, men en virkelig strippebar på flyplassen innenfor sikkerhetssjekken.
Finnes det virkelig en flyplass med strippebar? ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
He he! Frankfurt hadde strippeklubb rundt årtusenskiftet. Så skikkelig lugubert ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Var en på Gander også, i alle fall på midten av 80-tallet,
And I was neeeeeeeeeeeeeever there, honest! ![]() (I alle fall ikke mer enn seks-sju ganger....) Mvh,
![]() |
#4 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hehehe, husker vi mellomlandet i Gander i 1985...
![]() Min mor mente bestemt at jeg ikke skulle inn og ta en cola i baren på flyplassen der.. LOL. Var en bar i det ene hjørnet som så litt "leken ut", men om det var lettkledde der inne vet jeg fryktelig lite om dessverre... 13 år den gang og virkelig eventyrlysten da.. hehe. Var forøvrig mellomlanding på en flytur fra Oslo til Miami med TRANSWEDE, tror faktisk det med en DC9... Ingen IFE, men husker vi spilte BINGO over Atlanteren... Rakk vel både ramme, bilde, hjørne og jackpot.. Morsomt med flyvertinne i Galley med bingomaskin som satt og ropte nummer.. hehe. Magisk! Kim Last edited by kimpe; 30-01-2013 at 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Siden vi har minst 2 utskremte medforumister i Pattaya for tiden, kan vi jo sende dem på studietur til
Airport Agogo Club i Walking Street. Ser lovende ut, hehe Kanskje det er så nærme vi kommer strippeklubb på flyplass? www.youtube.com/watch?v=c1TWAWxO5IM
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Front section flyer
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Front section flyer
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny Ryanair-base: London Southend | Someone | Flyforum | 5 | 09-08-2021 12:02 |
Aftenposten med vanskelig flyplass-quiz | robertaas | Småprat | 8 | 23-10-2017 17:55 |
OSL, en flyplass med mangfold.. | ENGM 911 | Bilder & foto | 9 | 26-02-2015 03:38 |
Opptak med Multikopter (Drone) på flyplass | Kanon | Bilder & foto | 1 | 03-11-2014 21:27 |
Quiz - Hvilken flyplass? (med en vri) | IL-2 | Flyforum | 6 | 03-10-2010 13:48 |