![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
ZZZ og atter ZZZ sier nå jeg, men snart er det ferie! ![]() Ha en fin en foumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Skyet, men mildt ig litt klamt her i hovedstaden. Tidlig på da jeg må starte dagen med en Telco med Asia. Deretter et heldagsmøte. Får vel også begynne å planlegge hva jeg skal pakke med meg til ferien som starter på fredag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Om noen dager snur sola igjen - det går mot høst igjen.
Slik er været i Oslo nord. ![]() Ha en god dag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra gullstuen på Kastrup!
Dagen startet med revelje kl 0430, ut av döra 0500 og så förste fly til CPH. 39 sjeler ombord, 4 foran, 35 bak. Nå skal jeg sitte her og blomstre et par timer för man skal et stopp til nedover i Europa hvor det meldes 35 grader i dag, og det blir noen timers venting der også för man setter seg helt fremst i et fly som skal fly i 10-12 timer. Skal bli så fint atte! Champagnegalloppen 2013 er i gang! Yihaaa! Er det rart jeg drikker??? Ha en brillefin dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Amatør
|
![]()
Gjesp fra kontoret, altså - mitt kontor, og ikke den av det gode slaget som befinner seg i Bergen. Når skal det komme en pub i Oslo med dette klengende navn?? Eller "Hjemmet"?
Gårsdagens sommerfest ble overstått med store smil å spore hos kollegaene, og når jeg etterhvert tilslutt havna hjemme begynte jeg selvfølgelig å titte litt på nettsidene til Cunard og Fred Olsen, da ble jeg bare enda mer tørst! Enda godt å vite at det finnes en lugar ombord på Queen Mary 2 om noen få uker som venter på oss! I kveld blir det asiatisk på menyen, kombinert med en spasertur eller to og kanskje en trikketur til Jar. Innimellom alt det der skal jeg prøve å få bake inn en tur innom Bristol for noen kalde, er så varmt ute så! Quote:
![]() Quote:
![]() Ha en finfin dag, og husk - nå er det bare en kjedelig morgen igjen før helgen slår inn for fullt! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her er man frisk og dvask etter gårsdagen mini Fly&Øl med Martin og SQ777 i sjølveste Flisby'n.
Nå er det kontoret som venter. Ha en fjong dag.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm .. Flott kveld i går , Mini Fly og Flis ( Klengenavnet for Lillestrøm er Flisbyen ) med øl . Fnate , Martin og meg... Ole B fikk businesscard fra Fnate Fnatesen , Velferdsoffiser, i tilfelle Ole skulle få problem med mamma og pappa
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
As-salām 'alaykum,
Full rulle som vanlig og uken nærmer eg slutten.. Styremøte i den norske foreningen i kveld etterfulgt av sofa. Været er som vanlig schizofrent og utsikten fra kontoret i dag er klart og fint mot disete i går. Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Haugesund.
Ser at SAS har satt inn 77W inneriks i dag ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från ett OPS center på en stor flygplats utanför Stockholm.
Tillräckligt att göra idag för att jag inte skall ha tråkigt men det men hellre det än att vara utan jobb ![]() Ha en fin dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra OSL og SK338. Litt sliten etter privat øl og øl i går.
Et par arbeidsdager venter i TRD. Kun en og en halv uke til ferie og UA-bonanza til SFO. Jiha! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Morn fra Florida!
Er ikke helt i rute med jetlag når man våkner lysvåken klokka 6:30 om morran, men det er forsåvidt helt OK. Været ser tåelig greit ut, og med tempraturer på 28 grader så tidlig skal man ikke klage, men heller komme seg ned til buffet'en å spise frokost før man fortsetter Harry Hole prosjektet nede ved bassenget! 2 dager til før det bærer til om mulig enda fuktigere og klammere NYC Ha en fjong dag!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God onsdag fra Kollen.
Som nevnt lenger opp, hyggelig treff i Lillestrøm i går ![]() Ellers merker jeg at jeg la meg altfor sent i gå.. eh, natt. Skikkelig lurt å forskyve døgnrytmen enda mer når en straks skal på ferie med avgangstider som "07:30", "08:02", og "07:38" ![]() Nuvel. Begynne litt koffertpakking i dag, og så forlater jeg mest sannsynlig heimen litt utpå ettermiddagen i morgen til et rom på Park Inn ved kjøpesenteret. En god onsdag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra parkeringsplassen til et stort kjøpesenter i Sør-Vest. Blir straks inn å fikse litt på topplokket. Etterpå blir det forhåpentligvis en fredelig kveldsvakt på jobb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 01-10-2014 18:40 |
God onsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 11 | 19-12-2012 15:37 |
God Onsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 18 | 12-12-2012 17:19 |