![]() |
|
![]() |
#1 |
Amatør
|
![]()
Så var`t det mandag igjen, i grunn likegreit så man kan få gjort noe annet enn å sove, kjøre trikk, spise Subway, Bislett Kebab og til slutt det ikke altfor ukjente. Er svært fornøyd med gårskvelden etter å ha fått bestilt en tur med St. Peter Line til St. Petersburg, inklusive en liten booking med hhv. Viking Line og TallinkSilja, der ble påsken reddet!
![]() Nuvel, frokosten stappes ned halsen for øyeblikket før juicen skal få gjøre jobben sin så venter nok en dag på kontoret! Ha en fin mandag ![]() Last edited by Ståle; 21-01-2013 at 07:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen Stavanger!
Ble litt endringer i planene denne morgenen. Er tydeligvis mye sykdom ute og går rundt omkring, så da måtte jeg flexe litt i dag, hvilket dessverre betyr at unge lovende Sirpjalle må stå og stampe i kø til Forus om en liten stund ![]() Nuvel, ha en fin dag folkens! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra provinsgrenda vest for Hovedstaden. Allerede begynt å gyve løs på innboksen. Fotball med kolleger i kveld. Dessuten har gamlefar forlangt jeg leverer fra meg bilen i dens orginalfarge og ikke asfaltfarget, hvilket betyr en innsats på det punktet i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
KOWABUNGA fra Lillestrøm. Her merker man fremdeles lite til dagens jet lag, men så er det jo bare tid for aftendrink på Fnatheim enda. Så det blir nok morsommere når det etterhvert blir tid for å legge seg
![]() En Nespresso er nede, så da får man straks tasse ned mot togstasjonen. So long, suckers!!!
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
YIIIHAAAA
Mornings fra Trondheim....det er mandag. Minstemann sov i hele natt og våknet kl.0730....håper det blir trenden framover ![]() ![]() ![]() Idag blir det storhandlings for husholdningen etter jobb. Strålende dag ønskes alle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dårlig mandag fra Bergen. Ringte akkurat USDM for å endre en booking, og så ble setet jeg skulle ha tatt RETT før meg.
![]() Ønsker dere andre enn bedre dag enn min så langt. ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra rett nord for Fornebu!
Den gamle sliter med Anal Digital, så her blir det nok noen timer på telefon. Hun kan selvfølgelig takke seg selv, da poden sa;NEI, NEI, NEI! Men når dritten så selvfølgelig ikke virker, er det vel ikke vanskelig å gjette av hvem det forventes å ordne opp... Heldigvis skal det oppgraderes mykvare på jobb i natt, så da har man ihvertfall en unskyldning for å tasse hjem for litt søvn ![]() Ha en flott vinterdag alle sammen ![]()
![]() |
#8 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
God formiddag fra OSL, dagen ser ut til å gå med til opplæring av mannskap og kursing.
Spennende å se hvor mange som klarer "oppkjøringa" på passasjerbro ![]() Kaldt og godt vær ute for innendørs aktiviteter.... Ha en strålende mandag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grumpf fra det Sørlandske!
Hvorfor kan aldri natten mellom søndag og mandag være lengre? Vel! Er på plass på kontoret iallefall og igang med dagens oppgaver. Blir vinsmaking i kveld. Tåpelig å legge den på en mandag, men må man så man! Og det er nok derfor jeg drikker! Hikk & hei! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag!
Jobbes på Thon Hotel Vettre i dag, uti skauen ved Asker. Fin utsikt til Oslofjorden da. Ha en finfin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Brussel.
Deilig natt i en King Hiltonseng, men ble jevnlig vekket av sirener gjennom natten. Slik er det vel i pampenes hovedstad. Helt grei frokost, men langt i fra det beste jeg har opplevd på Hilton merket. Dagen skal brukes til møter før SK tar hjem via ARN i sekstiden. Ha en strålende dag!
Upcoming flights: 20.09:OSL-ARN-CPH (SK) 24.09:CPH-OSL (SK) 09.10:OSL-ARN (SK) 10.10:ARN-OSL (SK) 25.10:OSL-SVG (SK) 27:10: SVG-OSL (SK) 29:10:OSL-ARN (DY) 31:10:ARN-OSL (DY) 12.11:OSL-FRA-AMM (LH) 16.11:AMM-FRA-OSL (LH) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Formiddag og sol her nå, nest siste arbeidsdag før ferien (la la la la laaaaa
![]() Have a good one!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Smøla! Fint vær og mye bra, bortsett fra at jeg må holde sengen en dag eller to til. Mye sykdom fortiden gitt.
Heldigvis har man macen på fanget, så diverse gjøremål får en da unna uansett ![]() Ha en fortreffelig dag!
![]() |
#14 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() G'morgen fra solfylte Georgia! Her venter nok en travel arbeidsuke! 'Helligdag' og skolefri her i dag, så da slapp jeg å stå opp tidlig og piske igang guttungen .. en av de små gledene i livet!! Tjo-Bing og fortsatt god dag !!!! Last edited by LN-MOW; 21-01-2013 at 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God ettermiddag fra O'Learys...
Sitter å venter på at Brussels skal ta meg til BRU og videre til MAD i kveld, før US/United, skal ta meg videre til HNL, via PHL og ORD.. Det er med andre ord FERIE!!! En god dag til dere alle, jeg skal tråkke tærne ned i sanden om et par døgn!!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God kveld , god ? 18., fra United Club SFO | SQ 777 | Flyforum | 12 | 18-05-2016 14:56 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God morgen... eller er det god natt? | nime | Flyforum | 16 | 23-06-2011 19:02 |