![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God (sinnsykt) tidlig morgen i snart påskehøytiden forumister !
Sitter her på nattevakt og benytter den rolige natten til å ønske dere en herlig påske, enten dere tar bypåske eller hyttepåske ! Siste nattevakt nå før jeg for første gang begynner påskeferien 2022. Idag skal huset vaskes litt, og i morgen kommer kjæresten på besøk, det blir stas, spesielt siden vi har avstand mellom oss og hun bor i SVG og jeg her oppe på "Upper District eller "Romerikes Toscana" som jeg og kaller det hehe... Nyt dagene, ikke brekk noen bein, eller finne på annet sprell. God påske alle !
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God formiddag fra Chiang Mai. I dag settes kursen mot Bangkok hvor de siste feriedagene skal nytes. Blir også et nytt flyselskap å krysse av i loggen. Malerprosjektet som skulle ta tre-fire dager er nå på dag 10… Godt at kona blir her til neste uke også
![]() Ha en strålende mandag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad mandag fra Ris. Hjemmekontoret åpnes om noen minutter før det blir et arbeidsmøte i Bærumsbygda fra klokken 8. Satser på å få beveget meg nok i dag også. Fortsatt god påske - rett og slett herlig å være igjen «alene» i bydelen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Rikshospitalet.
Stille og rolig på sykehuset nå på morgenkvisten. De første målinger er tatt så nå er det bare å slappe av litt og etterhvert få seg noe å spise. Jeg må også få trent litt i dag med øvelsene som fysioteraputen har gitt meg. I tillegg blir det gåing i ganger og trapper som en del av treningen. Formen blir bedre og bedre og jeg merker i grunnen fremgang for hver dag. Ellers blir det et større innrykk med besøk fra familen i dag etter lunch en gang, så det blir kjekt. Forhåpentligvis har de med seg kake også. Vi får se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Villa 6. Masse badepark, fransk lunch, strand og meksikansk aften i går kan summeres som innafor.
Skulle egentlig leie yacht i dag, men når du har en merkelig venn som har en av sine flere (NB! ikke russer) til overs vi kan låne gratis så duger det også. Var spente på om det var noen russere igjen her, og det er det. De gjør lite av seg, hilser og smiler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Comfort CPH og Tapatalk. Kjøpte nytt abo så blir det kanskje en Tripreport fra sas a321LR. Boston venter i dag med latterlige hotellpriser. Hampton suites er heldigvis nytt, men nærmere 3000kr er mye.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Beitostølen. Et par Teamsmøter står på planen, men får vel satse på lite nok vind for en skitur senere. I går var det såpass frisk at etter lunsjen nede i landsbyen dro eldstemann og jeg til Radisson for å bade. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Comfort Tønsberg, sjelden jeg får sitte nærmere en halvtime mutters alene til frokost, så det virker å være lavt belegg. En dag her før toget til Skien skal prøves for første gang.
Ha en fin en |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Her blir det å stappe bager, barnevogn og annet skrot innen i bilen etterhvert for å ture sydover, første stopp Sandefjord før man i morgen ender opp på Fevik. Regner med at det går utmerket uten å måtte stoppe for å fylle på elektroner på bilen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Yacht, Piper og plane spotting er en god combo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Madrid,
18-19 grader her nede så langt idag. Det skal bli varmere etter hvert. Passelig er det nå. Etter et par møter blir det nå tur på byen igjen for litt handling. Deretter starter vi forsiktig på Påskeferien før returen nordover på torsdag. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra vestsørøst. 17-18 grader her på terrassen og kaffen smaker utmerket. Morgenen skal brukes til å finne noen som kan reparere gressklipperen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Kjip mandag fra det sørlandske!
Søndag ettermiddag var det å ringe 113 og bli hentet av ambulanse. 8 timer på akutten og skrevet ut igjen nærmere midnatt med en pille innabords og resepter til å avhente i dag. Hjerteflimmer. Har hatt puls på 140 i et døgn nå. Slitsomt og vanskelig å sove. Slapp og sliten egentlig. Håper medusinen snart virker så jeg får nedover den pulsen noe..... Ha en bedre dag enn meg! Nå: Start skal slå Mjøndalen på TV.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() God bedring! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God eftn frå ute i fjorden. Sidan vi må til med dyr bil har vi lurt litt på om vi ikkje berre skal dra på eit par hundre kkr meir i lån og få gjort noko artig med både hus og hage og hytte? Det kunne jo gått det? Klare du ein, klare du to, og alt det der.
Veiret har vore sånn ymse, så har stort sett vore inne. Med litt større kids går det an det, utan at alt går på tverke. I morgon får vi finne butikk og slekt som forhåpentlegvis kan stille med dusj og lunch. God ferie til dei som driv med slikt, god arbeidsveke til dei som driv med det.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag! :) | Concorde98 | Flyforum | 34 | 26-02-2018 23:01 |
Glad mandag:-) | EB | Flyforum | 16 | 31-01-2017 13:54 |
Glad mandag | EB | Flyforum | 8 | 21-11-2016 11:07 |
Glad mandag:-) | EB | Flyforum | 20 | 14-11-2016 21:06 |
Glad mandag | EB | Flyforum | 9 | 17-03-2014 19:22 |