![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
Hei og god morgen fra Trøndelag
Herlig vårmorgen her,kjenner vårlufta og hører fuglekvitter- en herlig tid. Ikkeno' spesielt på planen idag, fruen skal på "kulturtreff" på en pub, lurer på om far skal snurre en gammel klassiker på lerretet.....tipper The Abyss-special Edition ![]() ![]() Ha en alldeles herlig dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen direkte fra 32000 føtter ombord DY165 til Bergen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Prærien. Greit og være tilbake på jobb etter 3 dager som først sykepleier, så pasient. Vel vel, prosjekt delegering fortsetter. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Fina veret og beine veien i dag! Ikke er det stygt vær heller, så det er nesten slik at en kan klare å lure seg selv til og ta en VG og tro at våren er kommet! ![]() Noen timer på jobb må man være, og i kveld er det en ny runde med noen kalde og quiz pluss en bedre middag! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Gud morgen fra Alpene i Groruddalen - her våknet vi til fuglekvitt og blå himmel - jaggu på pluss siden i dag. I dag er det stor møtevirksomhet for oss i administrasjonen - det skal vurderes ny markedssjef eller strategisjef osv med gjeldene fra 1.8.2015 - hurra dette blir en flott dag med mange liter kaffe og noe å bite i
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra SVG, turen går plutselig til Oslo, takk til streiken for latterlig dyre billetter!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra transportens høyborg på Alna
Her har man forsøkt seg med en liten kontor tur i dag. Men tror den blir kort... Må ha fått i meg noe jeg ikke tålte på veien hjem fra SEA. Var ikke mange minuttene etter jeg ramlet inn hjemme at magen ga tømme komando. Og siden har det fortsatt... Har dessverre ikke fått i meg mye siste dagene, men begynner å se enden på det nå. Litt kjip avslutning av en ellers fantastisk tur "over there" Får holde ut litt til, før jeg tar en avgjørelse på resten av dagen. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Her venter kontor og kalkulering av valuta. Imorgen skal jeg ha kake ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Her er det den store stolbyttedagen, og nå er alle oppgrader til svarte stoler. Det er jo fint. Ellers er det fint vær og jeg vurderer å ta en fridag i morgen. Frister med en Berlin-tur til 199 kr før påske, men rekker det kanskje ikke. Ha en fin-fin dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag når klokken skrider over 11 denne dagen.
![]() Her åpnet dagen som lovt på TV med litt nedbør, ergo snø i høyden, men nå styrer høytrykket for ramme alvor og det later til at vi nå kan nyte godværet for det det er verdt. Moder'n og lillesøster har gjort beslag på kommende helg og lagt planer for oss alle 3, ergo er det bare å innfinne seg på alskens butikker( noen må sikkert betale ). ![]() Satser på en topp solrik dag for alle forumister og #avgeeks! ![]() Last edited by ForeverSAS; 12-03-2015 at 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansand
Turen går til Danmark, Mamma og tante skal på shoppingtur med båten og jeg ble fristet med gratis buffet om jeg kunne kjøre. God mulighet for å fylle opp min pinefulle tomme fryser, samt litt til barskapet. Ha en fin dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God torsdag fra pølsesalongen på OSL.
På tide å dra ut på nye eventyr.
![]() |
|