![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
Er det noen flypratere som innehar disse....?
4 ex-CMB fares + noen BA-flighter skulle vel fikse meg et BA CCR...... ![]() ![]() ![]() Noen som blir med ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Drar opp denne igjen og spør på nytt- Er det noen her som innehar BA GGL el. CCR ?
Resten blir vel kanskje gjennomført en dag....... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Er CCR det kortet som gir adgang til Concord room uten F-billett? Mener å ha lest at det er 1500 personer som har dette totalt. Tipper at mange av disse er pendlere i C-klasse LHR-JFK. Ikke så sikker på om de finnes her for øyeblikket, men gi meg åtte år så ungene klarer seg selv
![]() Er GGL BA sitt svar på Pandion/GS/HON? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
CCR må det være betydelig flere som har, og det er vel i prinsipp BA sitt svar på HON/Pandion ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Såvidt jeg forstår er GGL Gold + mens CCR er deres versjon av Pandion.
Premier er "by invitation only".....Tror det på Flyertalk eksisterer noen Premier-folk. Vet ikke hva som er kriteriene.... GGL er vel igrunnen nok for meg iallefall....skal bare hanke inn Vikinglottoen alene først ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Står en del om det her:
http://www.flyertalk.com/forum/18866006-post3.html Ser ut som GGL og CCR-kortet fås ved 5000 TP på ett år, evt. 3000 TP i året to år på rad. CCR føler jeg blir litt misvisende navn. Det er navnet på loungen man i utganspunktet har tilgang til når man flyr BA F, og det finnes bare to av de - en på LHR, og en på JFK. Det man får er et CCR card, som gir adgang dit uansett billettype. Man får altså ikke noe mer enn et adgangskort til to lounger, og man får det når man oppnår GGL, som egentlig bare er gullkort med noen ekstra fordeler. Premier er, som nevnt, invitation only, og det hjelper ikke nødvendigvis å fly mye. Du må ha "commercial importance", og godkjennes av styret. Last edited by Martin; 13-01-2013 at 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
http://milepoint.com/forums/threads/...list-ggl.2032/ Brukeren "Concorde" på businessclass.se traff en fyr i Concorde Room på LHR som dro inn 19 500(!) TP under 2012. Men han er tydeligvis ikke Premier, så det har ikke så mye å gjøre med hvor mye man flyr selv. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BA GGL renewal pack - unpacking | Fnate | Småprat | 10 | 12-07-2016 16:13 |
Råd eller erfaringer med Transavia eller Corendon til Gambia? | Flying-news | Reiseforum | 3 | 13-09-2013 19:50 |
Hotell med familierom eller suiter nær JFK eller LGA | BårdK | Reiseforum | 1 | 16-01-2012 19:14 |
Ditt eller datt - eller var det DOT? | EB | TripReports | 11 | 24-09-2009 14:33 |
DC-3 eller...? | Trety | Flyforum | 13 | 08-02-2006 22:18 |