![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da er det fredag morgen (gjeesp) og strax avreise med NSB fra Gullhella på første leg av dagens reise til RIX. Blir moro å teste airBaltic, og ikke minst blir det en morsom helg i Riga! Jeg har tatt ut 500 kroner - det burde holde for helgen (thi-hi). PLAY BALL!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen ja.. her oppe i Nord er man igang med morravakt 3 denne uka *jippi* fri i helga har man iallfall så man får se hva man finner på
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad fredag... Blir laangt møte på jobben før det blir pizza og brus sammen med ungene i ettermiddag. Endelig helg - mandag er det klart for Reiseradio`n FM 747 på Edderkoppen i Oslo...sommerfuglene har allerede inntatt magen. Ha en bedre fredag og enda bedre helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Glad Fredag....her borte i vest (hvor det fremdeles er Torsdag) er kvelden preget av morgendagens moete med vaar stor sponsor....klart en har betydelig respekt for en mann som gir bort USD 10 Millioner av sin private formue....dette blir klart en eksamen i aa lytte og forstaa.....men det er en fantastisk utfordring......
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Alta.
Rundt 0 grader og litt snø i luften her i nord i dag. Ellers blir det helg med ungene. Kona og eldstemann reiser til på besøk til noen som bor ved Norges mest kjente veibom i Bekkarfjord i ettermiddag så da blir far og tvillingene alene i helgen.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God kveld får vel jeg si. Sitter endelig i godstolen med en god XO, ungene er i seng og fruen er ute på tur, så roen er i ferd med å senke seg.
En lang og hektisk uke er nesten over, og den avsluttet med en meget hyggelig oppmerksomhet til WIAS og undertegnede som jeg ikke kan si så mye mer om før på mandag når dette blir mer offentlig ![]() God helg ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fredag 13. | EB | Flyforum | 28 | 14-10-2017 15:28 |
Fredag:-) | EB | Flyforum | 10 | 19-05-2017 20:41 |
Fredag! | Bergern | Flyforum | 39 | 03-09-2016 22:23 |
For en fredag :) | ENGM RAMP | Flyforum | 22 | 23-11-2008 10:06 |