![]() |
|
![]() |
#1 |
Flysitter
|
![]()
God fredag eftan ifra Koruclub SYD.
Magen er bedre så kanskje man prøver seg på boblevann til BKK. Air New Zealand var greit på C klasse. De har har 5 stk B767-300 og på 4 flygninger så fløy jeg samme maskin faktisk 3 ganger. Håper å få nyere konfig på TG 747 enn sist hvor jeg fikk den eldste med videoene i loop. Ha en fin en folkens. Toodle-oo Last edited by jameson82; 07-12-2012 at 05:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Morn fra Entebbe. Her det siste dag før man pakker seg hjemover, og en del kolleger sitter og lurer veldig på om været i AMS i morgen holder til at de kommer hjem...
Nå er det en siste dags innsats, så får jeg basseng-plikt i morgen før jeg vender hjem via omveier. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Litt trøtt i trynet, men hvis man ser på det, så er det jo fredag, så da skal man ikke klage i det hele tatt. Satser på en rolig dag, og det bør det være slik jeg ser det, men i IT verden, så kan alt skje i løpet av et nano sekund! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God freedag fra barteland
![]() Idag er det rakfisk-lag på gutten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ha en strålende fredag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. En tur innom legen på vei til jobb for å fjerne stingene. SK809 til LHR venter i ettermiddag. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra Flytoget, SK4603 til DUB står på programmet i morges før man får skylt ned flighten med Guiness sånn utpå dagen
![]() Konstanerte også at tempen har sunket litt, satser på at den er enda lavere til søndagen når jeg er tilbake! Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Homebrewer
|
![]()
Guten morgen!
På Østfoldbanen på vei mot tigerstaden og videre til OSL. En liten svipptur til FRA står på tapeten. Skal iallefall nyte litt tysk øl og mat |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Trondheim.
Aktiv reiseuke, med mye godt i koppen på kveldene, ser ut til å få konsekvensen "jobbhelg". Flybro på gate 37 på Værnes er for øvrig ikke glad i kulden. Måtte ha 3 forsøk på docking før vi fikk gå av her om dagen. Gjelder sikkert flere flybroer enn denne, dog første gang jeg har opplevd denne twisten. God helg :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God frædda fra det Sørlandske!
Minus 4 i dag. Kaldere i morgen før det skal lesses på med snø her på søndag. Meldes 40mm. nedbør. Hvordan regnes det ut i meter snø, mon tro. Det trues med temp på rød side søndag og da kan det jo fort bli regn, før det fryser på til natten igjen. Så mandag kan bli skøytebane er jeg redd. For mer info, se yr.no ![]() Kontoret er inntatt og i tillegg blir det jobb i kveld/natt også. I morgen er planen opprydding i kjelleren som virkelig er nødvendig. Fant ikke julepynten en gang ved første forsøk. Ellers blir det visst jobbreise til Tyskland før jul, og jeg sitter og vrir hjernen og internett med hvordan jeg kan få kombinert det med weekend eller en fridag der nede i den forbindelse til litt weinachtsmark mit glüwein und so weiter. Hadde vært stas det! Men men! Nå får jeg kaste meg over flere arbeidsoppgaver her! Ha en fin en! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Good day! Passende med tråd fra Sydney, siden Bruce Springsteen skal dit for første gang på 10 år neste år. Jeg har forøvrig akkurat sikret billetter til hans første konsert i Bærum
![]() ![]() Etterhvert noen timer på jobb, før det er helg og julebord ![]() God fredag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Vel nærmere 10,1mm nedbør = 10 cm sne
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Forøvrig, god morgen fra Gaustad. Jeg er litt trøtt, så med god kjennskap til stedets historie kan man vel si at jeg har Gaustadblikk. Imorra er det årets guttetur til London. Den store business class testen. SK mot BA. Vi flyr SK803 ut imorgen tidlig, og BA0770 hjem på kvelden. Så ikveld blir det stille. Ha en fin dag!
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er bare å være tålmodig, og når man etterhvert blir så irritert på de captcha-greine at man nesten hiver pc-skermen ut av vinduet, så dukker det som regel opp et par billetter
![]() Quote:
![]() Hadde nesten vært gøy med en samenlignings-TR ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
10. 1 og 10,1 er ikke helt det samme
![]() Burde brukt linjeskift etter endt setning. Faktor på 10. 1 mm nedbør = 1 cm nysnø Last edited by Yottaby; 07-12-2012 at 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Pilestredet. Er fredag og det betyr stille dag på jobb. Det kan man like! Vel er noe småtteri jeg skal fikse etter jobb også så blir det en rolig og avslappet helg uten julebord. Det blir det en fin runde med neste helg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Ah, da er vi enige ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Chicago. Enda en uke i utaalmodighetens tegn. Huset er stort sett ferdig og det er klart til overtakelse paa tirsdag, men gass har de ikke klart aa installere enda. De skulle vaert der i gaar, men ingen saa snurten av dem.. Og uten gass, ingen certificate of occupancy som igjen betyr at banken ikke kan underskrive papirene til bygger. Herlig.
Nest siste uke hos SingTel er straks over. Julebord med kjerringas arbeidsplass i morgen, kanskje en flaske Lagavulin med Dr. Johnsen blir en realitet denne helgen. God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra Sydney | Hypern | Flyforum | 18 | 02-06-2016 21:46 |
God fredag fra Sydney | Hypern | Flyforum | 18 | 27-05-2016 16:44 |
G'day from Sydney - det har blitt torsdag | Hypern | Flyforum | 21 | 26-05-2016 17:59 |
Sydney–Cairns–Gold Coast / Brisbane–Sydney | FlightDeck | TripReports | 8 | 13-07-2011 07:17 |
God dag fra Sydney! | Tertit54 | Flyforum | 0 | 02-10-2006 08:12 |