![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skal bo på Rica Hotel i 12 netter, og lurte derfor på hvilket bonusprogram jeg bør registrere, EB eller melde meg inn i Rica Hotel sitt fordelsprogram. EB vil gi meg 6000 poeng, mens Rica vil gi meg 6000 poeng, 3 netter unna sølvstatus og en gratis overnatting på Rica.
For noen er kanskje valget enkelt, men for meg er de like interessante. Er vel mulig jeg greier å bo tre netter på hotel for å få sølvkort om jeg bestemmer meg for det. Kom med overbevisende argumenter nå ![]()
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Nå vet ikke jeg om Rica matcher medlemsnivå hos internasjonale lojalitetsprogrammer. Hvis så synes å være tilfellet, og du har Accor Plat eller tilsvarende, har du jo Ricas gullkort i lomma. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lurker
|
![]()
Det kommer an på hvilken av de du ønsker å binde deg til
![]() Et annet moment er hvor lenge status/poeng er gyldig. (F.eks liten vits å utnytte et sølvmedlemskap tre ganger, dersom du i tillegg er forpliktet til å velge rica de gangene du reiser. De er kanskje dyr/har et dårlig hotell dit du skal på et gitt tidspunkt.) Det samme kan kanskje sies om flygning, men noe sier meg du foretrekker SAS ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]()
Får man ikke sølvkort hos Rica hvis man har TwoCards? 6000 EB er 600 nok i min bok, vet ikke hva en Rica overnatting er verd for deg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har jo ikke så store forventninger om sølvkortet til Rica, men man får jo den ene natten. Det er det store vippepunktet egentlig. Men 6000 EB frister godt det også. Kommer kanskje godt med til oppgradering når man vurderer en tur til SFO til sommeren! Takker for innspill
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
1 gratis natt etter 12 netter blir jo det samme som 8.3% rabatt, dog mye verre, siden man MÅ opparbeide 12 netter før 'rabatten' slår inn. Hotels.com gir jo 1 gratis natt etter 10 netter, og man kan da velge og vrake over hele verden. Ikke se deg blind på den ene natta!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Valget ble EB denne gangen!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
2 ukers sol/bad i februar, valgets kval. | Cessna182 | Reiseforum | 2 | 09-12-2012 09:21 |
Nyc hotel, valgets kvaler | krølle | Reiseforum | 0 | 18-05-2012 23:26 |
Valgets kvaler | imm | Flyforum | 24 | 21-03-2007 09:15 |
valgets kval | krølle | Flyforum | 3 | 10-12-2006 21:20 |