![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Har 3 ganger fløyet LH First, og fikk prøvd ut deres Lounger, deriblant FCT i Frankfurt. Dette er jo noe spesielt, med Porsche til flyet osv.. I tillegg så er de nye loungene i Frankfurt blitt meget godt, hvor City Lights Bar på Senator loungen ved B43 er min favoritt-lounge i Europa ( av de jeg har prøvd for gullmedlemmer ). Er det noen som vet om det er andre flyselskaper som har lignende service som Lufthansa har for sin LH First ved de tyske flyplasser? Swiss kjører jo noe av samme prinsippene i Zurich, men det er vel ikke fullt så bra... Air France, Emirates, Qater? Noen som vet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
AF har vel om ikke annet noe lignende på CDG.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flysitter
|
![]()
Fikk Toyota Hiace til flyet med Tg First
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Personlig synes jeg Emirates sjåførservice landside er mer verdt enn det å bli kjørt til flytrappa på flyplassen. De gangene jeg har benyttet det har det funket helt glimrende.
EKs kombinasjon av sjåførservice i London og LHR-loungen (C-klasse) med boarding rett fra gate var imho hakket kvassere enn LHs FCL i FRA.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Synes AF har en mer sømløs opplevelse enn LH, bedre på nesten alle områder på bakken, bortsett fra bilmerke og utvalg i baren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hm hm bilmerke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ute på tur
|
![]()
QR er ikke helt på dette nivået, men kansje ting endrer seg når nye flyplassen endelig åpner.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Ethiad har sjåførservice til og fra hele UAE og jeg innbiller meg at de er rimelig hårete på selve flyplassen ved first.
De har faktisk også innsjekk i Dubai og free buss service på monkey. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva er bedre enn en Tristar? | LN-MOW | Bilder & foto | 68 | 08-10-2013 00:29 |
Bedre sent enn aldri. | Toby91 | Bilder & foto | 11 | 27-06-2011 19:04 |
Lufthansa: Bedre enn ventet i 2009 | Someone | Flyforum | 7 | 02-03-2010 17:34 |
jetBlue bedre og billigere enn Southwest? | EB | Flyforum | 7 | 29-01-2007 06:06 |
Er flymat bedre enn pubmat? | LN-MOW | Flyforum | 18 | 29-06-2006 20:09 |