![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
-18C i natt og jeg kan tenke meg at det er noe av det meste denne lille knotten har opplevd på bakken ihvertfall.
Før jeg dro hjem fra nattevakt måtte jeg bare slenge avgårde noen skudd. ![]() ![]() ![]() Og selvfølgelig gode gamle WIF632. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Er transportflyet der bygget med tanke på lavest mulig radarsignatur? Den ser jo ut som en katamaran sett forfra :-)
Veldig stilig! Jeg går sterkt ut ifra at det kommer flere bilder av dette typen luftfartøy i overskuelig framtid? ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ahh, så det var en sånn jeg hørte på radioen i formiddag når den dro til Madrid
![]() Flotte bilder som vanlig. Regner med de kommer på løpende bånd de nærmeste to ukene? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Jeg skal benytte sjansen fram til fredag, men så reiser jeg sydover mot Casa-land med Spanair på lørdag. Wooohoo. Ikke helt pop at jeg tok ut ferie midt i øvelsen men det var av familiære forhold. Er ellers tilbake før avreise for de mest interessante. THS, sjekk PM. Kyrre |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ja jeg satser på å dukke opp både på Veggfjellet, Evenes og andre steder det er noe interessant å ta bilder av, med eller uten appelsiner og pledd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fine bilder, atck! Men hva gjorde denne stakkars spanjakken i det altfor kalde nord?
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Den kom vel med soldater og utstyr til vinterøvelsen Cold Response som foregår her nå regner jeg med. Spanjolene deltar bl.a. med 5 F-18 som er stasjonert i Bodø under øvelsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det kom et C-130 lass med spanjoler hit i går kveld. Så ut som de inntok "nato hate-stilling" ganske raskt når de kom ut i -24!
![]()
![]() |
#10 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kanskje et passende transportfly for Norge, nå som C-130 er klar for søppla!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian fly på ville veier? | Balle Chlorin | Småprat | 2 | 23-06-2016 20:57 |
NAX7001 på ville veier | Patton | Småprat | 13 | 16-11-2013 03:59 |
FlighRadar - På ville veier ? | 1944vintage | Register- og ATC-Forum | 2 | 29-09-2013 13:33 |
Luftballong på ville veier | Flying-news | Flyforum | 0 | 20-01-2011 20:19 |
LN-RKG A340 på ville veier? | Bizflyer | Flyforum | 4 | 10-01-2007 07:53 |