![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hadde en flott tur fra AMS i kveld... Strålende opplagt crew inkl kaptein..
Gamletantene var fabelaktige... Folk hyggelige mot dem.. Pushout 10 min før tiden og ankomst vel 10 min før tiden... Man kan si så mye om hva SK rører med , men disse folka fortjener å fortsette å gjøre en god jobb.... I lang tid framover.. Strålende i dag med deres tralle.. Koste meg.... Sagt fra en "ikke akkurat SK fan"..., men et vanlig menneske... Som forstår og håper de overlever.... i lang tid.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Heisann venner!
Absolutt en bra tråd! Fløy selv t/r Shanghai med SAS denne uken og hadde flotte opplevelser med crew og bakkemannskap på begge turene! Fløy Business til PVG og Eco Extra hjemover og var veldig fornøyd med service og oppmerksomhet! Bodde faktisk også på crewhotellet i Shanghai (Radisson Blu New World) og flere av crewet kjente igjen familien og meg når vi møttes tilfeldig i resepsjonen og smilet og en hilsen kom alltid kjapt! Jeg flyr ofte en 4-8 flights i uken med SAS (og andre når det er nødvendig) og må si at 99% av alle ansatte gjør jobben utrolig bra! Så en stor takk til alle SAS-ansatte fra en som mer eller mindre sammenhengende har vært EBG siden 1995! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Data warehouse consultant
|
![]()
Flott tråd ja! Jeg vil også berømme SAS for å ha vært ekstra serviceinstillte i en vanskelig tid.
Fløy SK4437 i går TOS BOO OSL (ekstra tur innom byen i vinden). De var så blide og hyggelige selv om vi var 2 timer forsinket. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen ganger foran, andre ganger bak... | Turtle | Bilder & foto | 12 | 18-06-2012 21:41 |
Noen ganger kan man lure på hva som virkelig er på salg | Utflyttet | Reiseforum | 3 | 27-06-2011 22:08 |
Noen ganger skulle man vært en koffert | Discus | Reiseforum | 0 | 22-11-2009 13:28 |
Hvor man ge ganger kan du få navnet ditt på flyet.. | CK | Flyforum | 6 | 13-01-2005 21:01 |