Flyprat

Go Back   Flyprat > Småprat
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 12-11-2012, 22:02   #1
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club

SQ 777's Avatar

Default Noen ganger blir man rørt. SK.

Hadde en flott tur fra AMS i kveld... Strålende opplagt crew inkl kaptein..

Gamletantene var fabelaktige... Folk hyggelige mot dem..

Pushout 10 min før tiden og ankomst vel 10 min før tiden...

Man kan si så mye om hva SK rører med , men disse folka fortjener å fortsette å gjøre en god jobb.... I lang tid framover.. Strålende i dag med deres tralle.. Koste meg....

Sagt fra en "ikke akkurat SK fan"..., men et vanlig menneske... Som forstår og håper de overlever.... i lang tid....
SQ 777 is offline   Reply With Quote
Old 13-11-2012, 08:55   #2
Jamesbond_ppk
ScanFlyer Blue

Default Re: Noen ganger blir man rørt.. SK

Quote:
Originally Posted by SQ 777 View Post
Hadde en flott tur fra AMS i kveld... Strålende opplagt crew inkl kaptein..

Gamletantene var fabelaktige... Folk hyggelige mot dem..

Pushout 10 min før tiden og ankomst vel 10 min før tiden...

Man kan si så mye om hva SK rører med , men disse folka fortjener å fortsette å gjøre en god jobb.... I lang tid framover.. Strålende i dag med deres tralle.. Koste meg....

Sagt fra en "ikke akkurat SK fan"..., men et vanlig menneske... Som forstår og håper de overlever.... i lang tid....
Hadde også en bra tur i går til EVE... Punklig var SAS, så punklig var vi. Servicen var bra på vei opp og utmerket på vei ned. Mange smiler, selv om det kan ikke ha vært lett i en dag som det var...
Jamesbond_ppk is offline   Reply With Quote
Old 13-11-2012, 14:00   #3
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

Default Re: Noen ganger blir man rørt. SK.

Heisann venner!

Absolutt en bra tråd!

Fløy selv t/r Shanghai med SAS denne uken og hadde flotte opplevelser med crew og bakkemannskap på begge turene! Fløy Business til PVG og Eco Extra hjemover og var veldig fornøyd med service og oppmerksomhet!

Bodde faktisk også på crewhotellet i Shanghai (Radisson Blu New World) og flere av crewet kjente igjen familien og meg når vi møttes tilfeldig i resepsjonen og smilet og en hilsen kom alltid kjapt!

Jeg flyr ofte en 4-8 flights i uken med SAS (og andre når det er nødvendig) og må si at 99% av alle ansatte gjør jobben utrolig bra!

Så en stor takk til alle SAS-ansatte fra en som mer eller mindre sammenhengende har vært EBG siden 1995!

Kim
kimpe is offline   Reply With Quote
Old 13-11-2012, 15:21   #4
LN-RRE
Data warehouse consultant

SAS Re: Noen ganger blir man rørt. SK.

Flott tråd ja! Jeg vil også berømme SAS for å ha vært ekstra serviceinstillte i en vanskelig tid.

Fløy SK4437 i går TOS BOO OSL (ekstra tur innom byen i vinden). De var så blide og hyggelige selv om vi var 2 timer forsinket.

Posting Rules