![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Jeg har akkurat ikke bare mottatt ett, men to gullkort fra Ritz Carlton som varer til uti 2014. Det er to tomme Marriott-kontoer med null poeng og null netter i år de har oppgradert. Det er nesten ett år siden jeg bodde hos Ritz Carlton. Gullstatus trenger man 50 overnattinger på et år for få. Noen ideer om hva som har skjedd?
Kan det være en uoppfordret statusmatch? Har status hos Hilton, Accor og Hotels.com. Ellers ser jeg at jeg nå skal få oppgraderinger og gratis wlan, men ikke til executive floor og ikke gratis frokost slik som med gull hos Hilton.
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er det ikke litt merkelig å få tilsendt gullkort uten å ha spurt om status match?
Kanskje de bare har sendt deg det ved en feil da? Har de flere de vil dele ut kan de da gjerne sende et til meg også!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Står du med gull inne i systemet også (f.eks. i onlineprofilen din hvis de har noe slikt tilsvarende Hilton)? I så fall får du ringe å si fra at det har skjedd en feil
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Står med gullstatus online også for de 2 kontoene som faktisk enda ikke var registrert på websiten til Ritz Carlton. Har enda en bonuskonto som ble opprettet hos Ritz Carlton, men den er fortsatt uten status. Grunnen til flere kort er hyperaktive folk på enkelte hoteller som man nesten skulle tro fikk bonus for hver konto de registrerte.
Det merkelige er at de har oppgradert flere kontoer, men ikke alle kontoene i mitt navn, og at det skjedde samtidig.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spektakulære hoteller: Ritz-Carlton Hong Kong, Marina Bay Sands, what next? | robertaas | Reiseforum | 113 | 23-10-2015 06:45 |
Småprat om Ritz Carlton Hong Kong | Tommy777 | Småprat | 33 | 27-02-2012 23:29 |
Lufthansa and Ritz Carlton Partnership | Tommy777 | Reiseforum | 8 | 11-05-2009 20:58 |
Hvorfor får jeg så mange ekstrapoeng hele tiden? | FlightDeck | Reiseforum | 23 | 26-12-2008 22:32 |