![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Etter en fantastisk tur med OZ F , tot 5 i F.. Vi tok 1A og 2A.... Asiana stiller i eliteklassen. Nå i deres F Lounge . Noen timer til neste, C i en 321 til MNL.
Har nevnt det før, hvorfor masé med LH ( som er eksellent også ) når man har OZ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Det er Torsdag, og i morgen er det Fredag! ![]() Fikk en mail fra Delta. Ser ut som om jeg skal ut å reise og. Problemet er at jeg ikke vet hvorfra ![]() Quote:
Mine bilder på Airliners Last edited by sirpjalle; 18-10-2012 at 07:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mornings fra Sola, ennå så mørkt ute at en ikke kan se annet enn lys på dem som er på finals mot 18, nå blir d morgen kaffe før vi tar fatt på dagens oppgaver.
Ha en strålende dag :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Konstaterer nok en gang det er vesentlig raskere å komme seg på jobb de dagene jeg har bil og parkeringsplass. Nå skal det sloss litt med Hyperion før jeg setter på out of office replyen frem til litt ut i neste måned. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ay ay caramba... Her i Lisboa pøøøser det ned. Business på TAP var et sjakktrekk av dimensjoner - mengden står i endeløse køer mens jeg feide igjennom både bagdrop og FastLane.
Nå skal det flys, og så skal det toges noen timer, så får vi se om turen ender i en gammal Volvo... Nå tilbake til min dobbeltrippel espresso ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
Mårnings fra Trondheim
Deilig å åpne garasjeporten og bli blendet av min flotte,nyvaskede bil på vintersko ![]() ![]() ![]() ![]() Nå - kaffe og jobb Flott dag ønskes alle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Blindern. Seminarer i Econ 1310 og Exphil før kursen settes mot Kristiansund med SK2305 i ettermiddag.
God torsdag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Trøtt god morgen fra Voksenlia, Oslo.
Dagen i dag går vel med til møter og intervjuer av søkere til nye stillinger. Men først: kaffe! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Boknafjorden, retning sør. Dagen tilbringes i Stavangerområdet. Håper det ikke blir en veldig lang dag.
Ellers fikk jeg jaggu trøbbel med bilen, panseret har gått i lås, og jeg burde ha skifta ei hovedlyspære. Får svinge innom Bavaria i Stavanger å høre om de kan hjelpe. Ha en flott dag !
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hoj fra Gærningmoen!
Regnet øser ned på utsiden, heisekranene og graverne har full fres i byggeområdet og undertegnede er på overtid. Enda 8 timer igjen av dagen og 35 timer igjen av arbeidshelgen, puh! Skal bli en fornøyelse å komme hjem til Grandis!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Malmö! Snart ferdig med dagens oppgaver, turen går hjem fra Cph med WIF til Haugesund. Ha en fin dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Forus. Håpløst med drosjesjåfører i Bergen som ikke vet hvor veier er og som bruker utdatert gps-kart. Veien han forsøkte å kjøre har vært stengt med bom i to år.
![]() Rakk allikevel fly med god margin. Nytt Taxihelvete i ettermidag her på Forus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God og klar midt-mellom-høst-og-vinter-morgen fra TOS!
http://weather.cs.uit.no/ Nok av arbeidsoppgaver å fylle dagen med, kaffen har såvidt begynt å virke.... Gårsdagens lukkede Les Miserables forestilling var en suksess (siden bedriften har sponset forestillingen ble en av kveldene reservert til oss), mens ettermiddagen/kvelden enten bringer kulturskole med gulljenta eller en liten middag ute med kollegaer og besøkende - avhengig av om konas vakt blir travel eller ikke... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra BA-kantina på LHR. Skal si det ser ut som sparekniven har nådd F-kantina der. Matutvalget nå var... mystisk (kylling med potetmoskonsistens og grisemage). Så jeg tuslet opp en etasje til de uvaskede hordene i biz-kantina for å få litt skikkelig mat.
Fabelaktig tur over pytten med BA. Voknet av setebelte plinget. Glimrende Mixed Fleet crew. Blide, entusiastiske og åpenbart stolte over det de driver med. Så for å ta Reidar på ordet; Hva skal man med OZ når man har BA? ![]() En fin dag ønskes alle skrotingene der ute.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra gullstuen.
Har fortært et par pølser i brød kombinert med en iskald Carlsberg. Så nå bør alt være klart for CPH de neste dagene. Registrerer at det har skjedd et par endringer i serveringen siden sist jeg var her for et par uker siden. Det er kommet på plass en egen juice/vann automat, men den kanskje største endringen er at Carlsberg på flaske er fjernet, og nå er det "bare" Carlsberg på fat som gjelder. Til gjengjeld har de fått skikkelige ølglass. For min del gjør det ingenting, da jeg helst liker fatøl, men sikkert kjipt for de som sverget til Ringnes, som nå er ute. Fortsatt god dag ønskes! ![]()
Upcoming flights: 20.09:OSL-ARN-CPH (SK) 24.09:CPH-OSL (SK) 09.10:OSL-ARN (SK) 10.10:ARN-OSL (SK) 25.10:OSL-SVG (SK) 27:10: SVG-OSL (SK) 29:10:OSL-ARN (DY) 31:10:ARN-OSL (DY) 12.11:OSL-FRA-AMM (LH) 16.11:AMM-FRA-OSL (LH) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Front section flyer
|
![]()
God ettermiddag fra solfylte og varme Pattaya.
Hadde en fin tur hit med Qatar i gaar,selv om det bare var economy class. Men hjelper jo litt naar de gir sine soelv kunder lounge tilgang. Ha en fortsatt fin dag alle flynerder ![]()
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Hadde foretrukket solfylte, varme og syndige Pattaya foran øse-pøse været i det Sørlandske!
Her har det vært en hektisk dag med mye møteaktiviteter, og etter jobb venter både styremøte og så foredrag. Så dagen flyr fort iallefall. Så gjør vi ikke noe galt her i dag iallefall. I motsetning til dem i Pattaya kanskje? ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Da sitter man i fystaklassevognen i toget over den britiske landsbygda. Casnewydd sto det på stasjonen vi nettopp seilte ut fra - og det regner...... Ca en time igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Rock & Roll fra Chicago. Rimelig moerbanket etter gaardagens hurradagstur til DC omraadet.
Halvannen time sen tilbake grunnet de nye og utrolig franske overheads UA har begynt aa installere paa 320 serien. Vel, hele 8 (!!!!!) laas var oedelagt/fallt av med 20 kofferter som maatte sendes og duct tapen Dag lovte aldri ville sees igjen ble dratt ut fra skapet. Kontordag i dag foer COS i morgen. Og ja, Reidar, ta turen via Seoul hver eneste gang og "foersteklasse" loungen der. Da blir det mer plass for meg i LH F. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
LOT til Seoul fra Oktober 2016 | Stoarn | Flyforum | 3 | 23-06-2016 08:16 |
God fredag fra Seoul | Someone | Flyforum | 18 | 21-10-2011 21:56 |
God søndag fra Seoul! | jcnorway | Flyforum | 6 | 24-04-2011 21:22 |
Ny IC rute til Seoul fra Osl? | MartinL | Flyforum | 78 | 12-01-2010 22:59 |