![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Endelig hjemme igjen.. Sitter i bil på vei hjem fra DXB. Ble oppgradert i natt også, denne gangen med Lufthansa. Kanskje jeg er så heldig om dagen fordi jeg har begynt å dusje før jeg reiser?
Deilig tur og det er nok noe galt med kroppen min da jeg ikke glir ned på disse LH setene ![]() Nå er det "farris" og bassengkanten som gjelder. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Flybussekspressen. Klart for årets første(!) DY-flight for mitt vedkommende - turen går til SVG. Ca 36 timer og et tosifret antall kilo laks senere er det retur til hverdagen med årets andre(!) DY-flight for mitt vedkommende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Joggetur til barnehage og jobb står for døren. Halve arbeidsdagen går med til å se glass forhåpentligvis pulviriseres.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Storokrysset. Blå himmel, selv om solen sliter litt med å komme seg over en tåkebanke i høst. Jobben venter før nesa settes mot Tjøme i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har gjort unna en times tid på jobb allerede. Tar en halv dag i dag, og reiser på hytta på fjellet med bikkjene og fruen. Overkommelig. God helg folkens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Amatør
|
![]()
That`s FRIIIIIIIIIIIIDAAAAYYYYYYYYYYYYY!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra en folksom OSL. Reisefølget skjønner godt at jeg skyr denne flyplassen som pesten, det er og blir en drittflyplass. Men av og til må man bite i det sure eplet. Alpene og øl venter....
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra gullkantina.. Selv om UA ikke tilbyr fasttrack, gikk det like raskt i vanlig , litt kø i FT.... lang dags ferd mot natt i SEA . Heldigvis allerede oppgradert til F innenriks... Det hjelper mye... god helg forumister....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Oslo.
Like overrasket hver gang java-programmet kompilerer og kjører uten problemer og all kode er skrevet tidlig på morgen. Hjemover en tur skal man også idag, da 80-årsselskap til farmor venter, samt skraping av god-BMWen jeg har brukt de to siste årene, men ikke verdt å betale for å få den EU-godkjent. Kjørt hele en gang på de nesten fire ukene jeg har bodd i Oslo. ![]() Satser på at jeg slipper trafikken også, med avreise herfra rundt 1430. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske!
Strålende sol fra blå himmel, men ingen sommertemperatur. Har gjennomført morgenens styrketreningsprogram, og det gav god sammvittighet. Men den varer vel bare til man sitter på Superspeed i ettermiddag og heller innpå øl. Da går den gode samvittigheten ut og det blir plass til mer øl! Er det rart jeg ![]() Helgen tilbringes i fuktig lag i Skagen. Blir vel artig det får man håpe! Quote:
Quote:
Det var alt for meg i dag! Over og ut! BF ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Uansett god morgen fra Pilestredet, det å ha obliger hver uke er ikke gøy så får gjøre det som er igjen litt halveis. Harddiskkræsj kom selvsagt på toppen av det hele, men det var bare min feil. Lot raseriet gå utover pcen og sånn gikk nå det. Du har åpenbart ikke skrevet nok linjer med Java for å få feilmeldinger enda. ![]() Last edited by Hypern; 07-09-2012 at 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God formiddag fra Katowice. Det blir rødsnute hjem fra Krakow idag pga LH streik og kanselleringer.
Sliten som en tørk og gleder meg hemningsløst til å kræsje i kåken. Kanskje med litt AppleTV og billig rødvin. God fredag ønskes.
![]() |
#14 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Happy Friday
Nå er man trygt plassert med kaffekoppen på kontoret. Hektisk innspurt før offisielle besøket fra Sør-Korea til uken. Straks en tur bort på militærsiden for å kikke litt der før man må hente litt id kort som ID kontoret greide å "miste" i sine datasystemer... herlig. I kveld blir det vel litt god mat og kjØLig drikke i heimen. God helg ønskes til alle. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Sprutregn i Skaun, så blir sofa, film og rødvin denne fredagskvelden.
![]() ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Javel, Fredag igjen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Mandag, Onsdag, Fredag, Søndag? Bryr meg fletta, denne kroppen har ferie!
![]() Det er en strålende dag værmessig rett nord av hovedstaden, skies clear dog med en liten saftig nordavind. Ikke noe stort på programmet idag, må dog investere i nytt kjøleskap da det andre fra 2007 imorgentimene sa KABOOM! ![]() Landskamp ikveld ![]()
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra Slependen. Her er dagen godt i gang med div arbeidsoppgaver. Lukter helg nå, og det er pils og middag på TGIF i kveld. Ha en fortreffelig fredag forumister.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Og her ved Coal Mountain skinner solen for første gang denne uken, og luftfuktigheten har beveget seg noe ned fra 'lett flytende' hvor den har ligget i det siste. Ser ut som at temperaturen er i ferd med å bevege seg litt i retning 'Norsk Sommer' og vi får håpe den blir der en stund.
Ellers blir det godt med helg. Vært mye styr denne uken, så det skal bli gpdt å slappe av med motorsag og gressklippertraktor. Island-Norge er lovet på ESPN3, så da blir det vel å innstille kaninørene retning Reykjavik i ettermiddag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 18 | 05-07-2013 00:23 |
God morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 19 | 20-02-2013 22:23 |
God morgen fra UAE | SudCaravelle | Flyforum | 19 | 24-01-2013 17:49 |
God morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 24 | 03-07-2012 18:35 |