![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Regner med det er en hel haug med seriøse spottere som nå sitter og niredigerer sine bilder, men mens vi (og spesielt alle de som ikke var der) venter på noe bedre, legger jeg ut de bildene jeg knipset med kompaktkamera. Kvaliteten er deretter, men det er i alle fall noe mens vi venter.
![]() ![]() NH90 Kystvakt fra KNM «Fridtjof Nansen» ![]() AWACS'en - og en av de mange måkene som skapte problemer med å holde oversikt over hvor alle de grå flyene var... ![]() ![]() 2x Vampire flankerer T-33 Og så, deler av PdF-displayet: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Venter i spenning på bilder fra noen med mer tele og enda bedre posisjon! Tjuvholmen var forresten slett ikke verst, flyene kom ganske lavt over og solen stod i det minste ikke MIDT mot. Som seiler har jeg ikke lov til å irritere meg over seilbåtmastene i havnen! ![]() Last edited by flappflapp; 01-09-2012 at 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En fin opplevelse ser jeg, og fine bilder med kompaktkamera
![]() ![]() ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fine bilder
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nei, dessverre igjen bilder av Dassault'en. Fant fort ut at de som hadde orket å ta med seg skikkelig utstyr antakelig ville få langt bedre bilder uansett, så konsentrerte meg mest om å nyte øyeblikket!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Infrequent traveller ;-)
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Litt bilder fra Oslo | Dan K.R | Bilder & foto | 8 | 18-09-2012 18:29 |
Noen so Noen som vet hvilket 737 fly SAS flyr fra oslo -Nice? | svgspotter | Register- og ATC-Forum | 1 | 02-10-2009 18:52 |
Noen bilder fra Oslo lufthavn Gardermoen | ATC-flyradar | Bilder & foto | 14 | 26-08-2007 20:13 |
Oslo Lufthavn.. noen bilder.. | Chainly | Flyforum | 6 | 05-07-2006 08:15 |
Noen bilder fra noen dager i mars | LN-MEH | Flyforum | 14 | 12-03-2006 20:30 |