![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hepp og god morgen fra regnfulle Bergen.
SAS er tilbake med fornuftige ruter, og da er det plutselig en time tidligere opp. Kjapp tur til Oslo i dag, og forhåpentligvis tidlig nok hjemover i kveld til at jeg får meg en liten runde med sykkelen i kveld. Første og eneste runde til Oslo denne uken, og godt er det. Ha en strålende torsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Dubai. Virker som folk har hentet seg etter Ramadan og er i full fart igjen. 32 grader på morgenkvisten viser at den verste varmen muligens er på vei bort. I går var det kullgrillede lammelår og salat på menyen komponert av far med noe godt lett italiensk øl.
I dag begynner helgen og den skal gå rolig for seg med en liten lufting av mor i morgen kveld på Thiptara at The Palace. God helg.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra gullstuen på OSL. En av dragene er observert i sivil og skal også på tur. Om ca 15 timer er jeg i Pusan i Sør-Korea
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra SAS Flybussen. Er på vei til OSL hvor jeg skal ta SAS til ARN. Retur på søndag med DY.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Storokrysset hvor jeg vente på en rød sak. Ligger at til en liten tur til OSL for litt "utenomsportslige" aktiviteter. Avsluttningsmiddag i kveld
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Godmorgen fra Malmö.
Hjemmearbejde i formiddag og i eftermiddag skal SE-DIS flyve junior og jeg til AAL, hvor vi skal besøge farmor og farfar... Retur mandag og så er der kun en uge til ferie i Mexico, Florida og Bahamas... God dag til alle...
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei. Mye fri om dagen. Starter faktisk et års permisjon fra jobb i disse dager. Ellers har man blitt huseier i en by som ligger noen 3-4 mil sør for Stavanger. Så det går en del i innledene forberedelser og har så smått kommet i gang med pakking og ikke minst salg av nåværede bopel. Nok å gjøre mao.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
Hallaisen fra BGO
Her sitter jeg nå og venter på flight, det er noen timer til... Men det gir meg muligheten til å skrive ned noen notater ![]() Fikk noe jeg ikke likte i hodet på vei fra flyet og inn i terminalen, heldigvis finnes det ikke innendørs ![]() Bare noen få dager igjen av turen, så kan man komme seg tilbake til normal døgnrytme igjen ![]() Ha en fin dag videre forumister ![]()
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lunsj fra Krsand!
Her er det litt regn, litt sol, endel vind og like greit å jobbe dag! Har lovet bandittene tur på Kino i ettermiddag. Madagascar 3 i 3D står på programmet. Skal visstnok være morsom for både voksne og barn. 100 kr billetten. Hvem sa at det var billig å ta med familien på kino?? Vel vel! Det drar seg mot helg heldigvis!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Oslo.
Tung dag idag med hele to forelesninger, men det tar seg opp neste uke når man starter med gruppetimer også. Sånn passe kjedelig vær her også. Fikk også endelig sett siste Batman igår og er fornøyd med det. Nedtelling til The Hobbit kan nå begynne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hå fra Berger. Nok en dag med nok å henge fingra i. Blir ikke bedre av at enkelte agenter ikke gjør som de lover. Anyway, godset er avgårde, og kolleagaene på ramp får forhåpentligvis kjerra avgårde på tid.
En måned til man sitter litt små-utålmodig i en kantine og venter på boarding av en stor flytype man ikke har flydd før. Tror det blir helt greit. Bedre torsdagskveld ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God natt fra Grand Hotell i Oslo. Tungt å ha vært ute på øller'n med kollegaer, og samtidig vite at man skal opp 05:00 imorgen tidlig for å rekke flyet til Sandnessjøen, for så å "klatre" en av de Syv Søstre.
Vel, vel. Man får slappe av når man dør. Og om noen lurer... Nei, det er ikke så fjongt her lenger. Forsøk et annet hotell. Tarraaaaa og god natt.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag | KnutW | Flyforum | 16 | 05-10-2017 11:18 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 8 | 16-06-2016 17:02 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 12 | 23-10-2015 06:39 |
God torsdag | LN-NGT | Flyforum | 34 | 12-07-2013 02:46 |
God torsdag | G-COLE | Flyforum | 7 | 24-02-2005 10:43 |