![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Da har jeg gitt mitt ekstrabidrag til luftfarten. Overtidshelgen nærmer seg slutten. Intet mer spennende i natt enn at to pizza ble konsumert av oss. Fortsatt mett og daff. Blir vel å riste flesket når man våkner utpå dagen
![]() Jepsi pepsi, fri til freddan ![]() ![]() TC-SKR Corendon Airlines (Sky Airlines) Boeing 737-83N
✈ Gamle fly bråker best ✈ Last edited by ENGM 911; 30-07-2012 at 05:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Tilbake på jobber etter to uker på ferie. Dagens første utfordring blir å skaffe frokost da det stort sett kun er øl i kjøleskapet. Tannlegen har også bedt meg dukke opp for den årlige sjekken. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Morn fra Forus. Fortsatt ekko i gangene og lite kø ved kaffemaskinen
![]() Lite som minner om sommer her i Stavanger når en ser ut av vinduet. Krysser fingrene for at det blir bedre utover uka. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Tjohei fra hytta, overskyet og rundt 20 grader er vinterværet idag. Setter snart kursen mot JNB for litt fly igjen, denne gang CPT, som vi begge er spent på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra hjemmekontoret.
Første arbeidsdag, og det ser ut som resten av butikken fortsatt er på tur. Av rundt 100 lync-kontakter er bare fem stykker pålogget, hvilket tyder på en rolig dag i dag. Ha en rolig og fin mandag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Go morgen fra London og OL byen! I dag blir det først en tur til forsøksheatet i svømming før det blir litt shopping og sånt før vi hiver oss på siste fly til norwegian hjem til Stavanger. Ha en flott dag alle
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Uansett god morgen herfra. Fin sykkeltur til jobb i solen, og rakk også å løfte litt skrot så da er det unnagjort. Til og med fått tak i pakistansk mango, så det er lite tvil om hva desserten blir i dag. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra OSL
Her er man godt nede i kaffen og er godt i gang med dagens arbeid. Nå må en bare få sneket igjennom litt bookinger for videre forbindelser i Asia, så alle kundene blir happy ![]() Og hvis alt har gått etter planen så har bilen min ankommet landet i helgen og jeg kan hente i løpet av et par dager. Krysser fingrende. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God formiddag fra Kløfta.
Første kontordag på Kløfta siden den 22. Juni, har dog vært endel hjemmekontor innimellom. Uansett, pulten min er blitt brukt som lager for mye rart iløpet av Juli og den er nå gravd fram, Citrix og IFS har oppdatert mye forskjellig, samt at et par nye programmer er lagt inn på PCen min. Så da er ting tilbake i vater. Startet dagen med friskt mot på Elixia Kalbakken og kjenner at det er en god måned siden sist jeg var der, men det går seg vel til i løpet av uka. Denne uka går med til rydding i epost og oppdatering av pågående prosjekter. En god dag til dere alle!
![]() |
#12 |
Amatør
|
![]()
Argh, når skal allergimedisinen mot mandager komme???!?
Kaffe og kjeks fosser ned halsen i høyt tempo samtidig som at jobbinga skrider frem mot klokken 15. Noen som har et-par fyrstikker å låne meg? ..også fikk man sikret seg en fin finish på dette året med et nyttårscruise! ![]() Blir nok en rolig kveld i dag, ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God kveld fra Hong Kong Int Airport og Thai sin First Class Lounge!
Kom nettopp inn med TG i F fra BKK. Deilig tur til tross for gammel setekonfig. Men serveringen var helt paa topp, og det samme var groundservicen i BKK. 5 glass DP gjoer man i et godt humoer paa en maate. hehe. Mye godt i loungen her ogsaa. Om 2 timer skal Lufthansen ta oss til MUC foer turen gaar via OSL til KRS. Lang tur hjem. Hadde jo vaert mye lettere aa flydd SK til CPH og derfra til KRS. Hadde gjort turen 14 laken billigere, men hva gjoer man ikke for aa spare penger, hehe. Har hatt noen fine dager her, med en smule alkohol involvert. Mye aa rekke paa en gang naar man tar en langhelg i BKK. Men naa er det hjem igjen. Meteorolygen melder regn i KRS helt frem til neste tirsdag. Jommen sa jeg sommer!! Ikke mange gode sommerdager i aar gitt. De kommer kanskje i september siden vi hadde noen gode dager i mai (pinsen). Sa jo morsomt den gang at kanskje vi f[r noen like fine dager i september, og det kan jo nesten se ut som at jeg faar rett. Dessverre! Nei, maa bort i baren aa se om jeg finner meg noe godt. Er jo egentlig bordservering her, men er jo greit med litt mosjon innimellom!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra motsatt side av jordkloden. Her nord for Atlanta skinner solen og vi venter som vanlig temperaturer på nordsiden av 30 ..
Straks i gang med Dag 1 av en 12-dagers maratonøkt .. men det skal vel gå det også. Begynt nedtellingen til tirsdagskvelden, som skal tilbringes i selskap med Procol Harum og Yes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Star Alliance only.
|
![]()
God ettermiddag fra Værnes. Venter på flyet til Bodø, som har SK-flightnumber men blir operert av WF nå i sommersesongen. Deretter går turen til Evenes, reisemålet. Får teste både stor og liten Dash8
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Fy flate banan, nå ble jeg overlykkelig hinsides all fornuft. SAM CHUI HIMSELF sendte meg melding at han vil møte meg til høsten. For de som ikke er kjent med han, er det en av verdens mest profilerte flyspottere. http://www.airliners.net/search/phot...rch=Sam%20Chui
![]() ![]() ![]() ![]()
✈ Gamle fly bråker best ✈ Last edited by ENGM 911; 30-07-2012 at 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Fnat Fransisco. Har sjekket inn på turens positive overraskelse nemlig Taj Campton Place. Ikke noe fancy resepsjon men med svært behagelige rom til en god pris. Hadde egentlig booket FS, men syns i slutendan at de hadde relativt stiv pris.
Elefantene er henrykt fordi det er elefantmotiver på minibaren, minibarmenyen og bøker om elefanter her. Så gutta gafler i seg. Ha en fin dag hvor en dere er.
![]() |
#18 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Du får tilby ham krana på GEN ...
![]() Hvis han skal til OSL så burde dere jo prøve å få til et fotografmøte i regi av Spotterforeningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra stugu på OSL. Plutselig ut på tur igjen - snakkes!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Goood mandag | LN-FHU | Flyforum | 15 | 18-05-2015 22:56 |
Goood morgen! | T.A.K | Flyforum | 13 | 15-05-2011 23:40 |
Goood mandag morgen | Utflyttet | Flyforum | 28 | 15-05-2007 10:36 |
Goood mandag morgen! | Utflyttet | Flyforum | 12 | 07-05-2007 22:13 |
Goood mandag....... | LN-FHU | Flyforum | 6 | 19-03-2007 10:59 |