![]() |
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Drar til Hong Kong via FRA torsdag.
Kan se ut som flighten avgår fra en C gate. Senator loungen ligger jo innenfor B området, og det er vel bare en annen ytterst på A piren. Lurer derfor på om det er noen ganger som leder fra B området (non-schengen) og over til C gatene? Noen som kan hjelpe? Andre som skal til HKG torsdag? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Det ligger en Senator ved C også, ofte med direkte boarding fra gate... brukte den senest til SIN i januar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
http://www.lufthansa.com/us/en/Lufth...nkfurt-airport og lounge-finder http://www.lufthansa.com/online/port...t/lounges?l=en som gir følgende informasjon Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
For å være ærlig, husker ikke.. Flere år siden B... Men C var OK, kan se rett ut til flyene og runwayen...
Uansett, det er jo greit å slippe stress å gå i disse endeløse korridorene. Sist hadde vi "bil" ut til C gatene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
B er vel den som ligger nede ved butikkene, mens C ligger en etasje opp. I så fall er den i B litt freshere, men de har jo stort sett de samme tilbudene. Jeg tror det er den i C jeg bruker når jeg resier til PVG og jeg har aldri brydd meg om å benytte en annen lounge. Stor fordel med direkte boarding fra loungen også.
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
B ligger ute ved gate 44. Det er helt ute på venstre side av satelittene på B-piren. Går jo mange intercont flighter derfra. Den på B er jo splitter ny med både betjent bar og selvbetjeningsbar, dusjer, røykerom og store panoramavinduer ut mot rullebanene. Likte meg veldig godt der. Stort og greit.
Men hvis det er like greit på C, er det jo ikke noe å pese seg inn på B for. Da er det jo ekstra passkontroll, tollkontroll og securitysjekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg satt i loungen ved C14/C15 for noen uker siden når jeg skulle til Singapore med A380. Var veldig greit, samme tilbud som i tower loungen (z) og A loungen, men ikke så mye folk :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Men hadde de Jägermeister der??
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ta med en på lomma fra taxfree
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Hvis det blir nødvendig så!
![]() Men i Senatorstuen på B har de iallefall! Er bare redd for at 4 timer i Senatorstuen med JM tilgjengelig kan gå skikkelig galt! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Assistanse OSL ved B-gate | AirbusTrond | Reiseforum | 10 | 04-06-2016 10:16 |
Oppførsel ved gate/avvist ved gate. | Tornerose | Småprat | 7 | 22-01-2016 15:19 |
Rusing av motor ved gate | roger | Flyteknisk forum | 9 | 26-11-2015 20:49 |
Byggearbeider OSL ved gate 39/41 | Someone | Småprat | 10 | 12-04-2011 22:27 |
Trøbbel ved Gate 48 | AirbusTrond | Flyforum | 14 | 05-06-2007 22:23 |