![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Har sett på Lufthansa.no at de har priser helt nede på 4000 kr tur-retur! Er snakk om Bergen-Singapore med mellomlanding i Frankfurt. Er dette en kampanje eller er det en "normal"-pris jeg kan forvente meg ut denne måneden og neste måned? Virker mistenkelig lavt! Det er lavsesong i Singapore i februar i tillegg.
Håper en av dere flyfrelste kan hjelpe meg, jeg er virkelig ikke bereist. :-) Over og ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dette er helt normalt. Jevnt og trutt, så finner du slike tilbud fra LH til bla. SIN.
Du kan sjekke denne tråden, for å få et bedre ide. http://forum.flyprat.no/showthread.p...ghlight=tilbud
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hadde 3.900 med LH sist janauar. Regulærpisen er rundt 8.000+, men de har stadig tidsbegrensete tilbud. Dagens tilbud er kun inntil 24. juli..Men dukker sikkert opp igjen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Så det vil si at det superbillige tilbudet til ca 4000 tur-retur går ut den 24? :-O
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Amatør
|
![]()
Jepp.
*fyllepåmedtekst* |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Kan jeg forvente flere slike knalltilbud utover høsten? :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kort fortalt ja! Satt selv og ventet på denne kampanjen og så om timingen var riktig.
Du kan finne mer ut om opplevelsen din desember du tar en titt på denne TR'en? http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=95533
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Benyttet meg selv av denne kampanjen i år som i fjor - og reiser til Singapore i november.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Singapore Airlines starter Stockholm - Singapore 30MAI17 | Bizflyer | Flyforum | 58 | 15-09-2020 14:58 |
Tips om god pris/routing Bergen-Singapore economy extra | Embraer | Reiseforum | 3 | 01-02-2014 09:07 |
British Airways/Singapore Airlines sin Concorde-rute til Singapore | Chriscross | Flyhistorisk forum | 4 | 29-03-2012 12:11 |
Flybilletter Tr.heim - London t/r, Februar. Weekend | Nidaros | Samlerhjørnet | 1 | 10-01-2012 21:42 |
Billig hotell i Bergen | Roxman | Reiseforum | 7 | 29-05-2009 15:53 |