![]() |
|
![]() |
#1 |
Amatør
|
![]()
Har fire dager i Miami i oktober (24-27), sjekket litt kjapt på Google om det var noen flyshow, demolition derby eller annet gøy å finne på. Ser ut som at jeg er litt uheldig med datoene..
Vet forumets USAkjennere om det er noe kult jeg bør få med meg når jeg er i Miami denne gangen? Skal prøve å legge opp neste USAtur til å passe med et texas-style bilshow et eller annet sted! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvis du har lyst til å kjøre litt, så er det air show (med Thunderbirds) på Moody AFB, som er rett over grensen til Georgia. Ca. 7 timer hver vei.
http://www.moody.af.mil/moodyairforcebaseopenhouse.asp Forøvrig eneste stedet jeg har fått flyforsinkelse pga alligator på rullebanen .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Litt langt unna kanskje, men en gøy opplevelse er å svømme med sjøkuer. Crystal river er stedet. Familien og meg selv synes det var gøy!
![]() |
#4 |
Amatør
|
![]()
LN-MOW, takk for tipset - desverre er jeg ufrivillig lapplaus ut livet. Men ellers takk for tipsene.. er demolition derby noe så bra å få med seg som det ser ut til å være?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
Var nylig i Miami. Besøkte The Airplane Shop:
http://www.airplaneshop.com/ Mange flotte modellfly en kan sikle over... Ligger ikke langt unna Miami flyplass Ellers er Miami et bra sted å drive med flyspotting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
Skal man dit, bør man besøke Pan Am Flight Academy og Pan Am Store også ...
http://www.panamacademy.com/pan-am-store |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Amatør
|
![]()
Med den varmen som er i Karibien i oktober bør flyspotting foregå i St. Maartenlignende flyplasser, så jeg tror heller jeg fokuserer på andre aktiviteter.
![]() Takk for tipset igjen, om jeg får sjekket inn bagasjen tidlig så kunne jeg tatt en tur innom disse stedene før AA tar meg til EWR på avreisedagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Ellers har du Chelsea - AC Milan i Miami den 28 .....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Amatør
|
![]()
uffoguff.., fotball får jeg nok av her.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Turkish, Finnair, Norwegian eller noe annet til Bangkok? | LA8PV | Reiseforum | 27 | 30-07-2014 03:20 |
Noen med expertflyer eller annet som kan sjekke noe? | petru26 | Småprat | 14 | 11-02-2013 20:34 |
Thailand eller Florida, eventuelt med cruise | HS-TGA | Reiseforum | 7 | 22-11-2011 18:22 |
Finne bestilling som ikke er i checkmytrip, vituallythere eller viewtrip. | blazius | Reiseforum | 4 | 22-03-2010 23:43 |
Phuket Air skifter navn til ... "ett eller annet med STAR" | CK | Flyforum | 2 | 14-03-2006 10:30 |