![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen.Da var jeg for andre lordag paa rad paa Kastrup. Natten har jeg tilbragt paa SK972 fra Bangkok, nok en meget bra reise i Sas Biz. Naa har jeg faatt tatt meg en lang og varm dusj,faatt frokost og kaffe, og livet leker. Naa er det bare litt over 2 timer til flyet til Trondheim gaar,saa dette ser bra ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra de hvite husene ved fjorden.
-16 grader , skyfritt , og det er garantert at det blir skitur på jr&sr i dag. Kos dere i helgen ! /Geir |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad lørdag... etter en uke på reise var det godt å komme på nett igjen og gå igjennom mail...flere hundre mail i innboksen er en utfordring - men nå har jeg da i allefall oversikt over neste ukes arbeid... Om en times tid skal jeg ut å kjøpe ny bil... Svigerinnen min skal enten kjøpe SAAB 9-3 stasjonsvogn eller ny RAV4...jeg skal i allefall prøvekjøre... Ha en bedre dag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra ATL! Godt aa vaere hjemme igjen. Ingen turer paa programmet neste uke heller.
Sto opp i tide til aa faa med meg andre omgang av Wigan-Liverpool og klokken 12 er det Portsmouth-ManU. Det er ogsaa OL paa TV. NBC synes imidlertid aa ha forelsket seg i damehockey .... Foroevrig regner det ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God Lørdag ettermiddag!
Her på bruket har dagen gått med til litt pakking og tenking.. har dessuten fått ladet laptopen og kamerautstyr. Pr nu er det 11 minusgrader og så og si klar himmel, denne natta blir kyyyylig!
![]() |
#6 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#7 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Baade SAAB og Volvo vil kle svigerinnen min bedre enn Subaru...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Diesel er vel ikke så interessant i US, men dersom du vil ha det kan begge biler leveres med den nyte 180 hk D5-motoren med automatgir - det skal være en heftig pakke!
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God morgen spåmenn - SAS i morgen (12.10.2012) | Tjab | Register- og ATC-Forum | 4 | 12-10-2012 11:07 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God morgen... eller er det god natt? | nime | Flyforum | 16 | 23-06-2011 19:02 |