![]() |
|
![]() |
#1 |
Amatør
|
![]()
For oss kontorrotter er fredager jo som kjent hellige, kvelden er planlagt utifra at man skal rekke en tur innom en del av slekta før
![]() I går fikk man også booket en tur med gamle Kielferja som nå går som cruisebåt i Karibien, det skal bli digg å stå på sundeck med en kald pils på gamle Prinsessa i oktober ![]() Nok om det, kaffe helles ned halsen i høy tempo for å sette igang kroppen. Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Idag starter ferien, må bare surfe meg gjennom en halv dag på jobb først. Blir bilferie den neste uken og første stopp er Beitostølen. Opphold akkurat nå, men tror det var fornuftig å investere i nye vindusviskere. Ha en fin dag
Og der fikk jeg også sikret meg billetter til Ricki Gervais i desember ![]() Last edited by Someone; 13-07-2012 at 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Om noen timer settes kursen mot Gøteborg for en helg med venner. Ha en flott helg folkens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God fredag fra London. Idag blir det en liten ekspedisjon til Brixton. Senere er det vel det vanlige regimet med øl og fanteri.
Elefanten var heldig og fikk det sagnomsuste sete 1B på BA. Det var god komfort men han venter utålmodig på sin egen brus.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Brixton, ja... Gode gamle Brixton Academy er kanskje den beste konsertarenaen jeg har vært på. Strøket i seg selv er dog heller lugubert etter mørkets frembrudd.
Jobb frem til ca kl 13, deretter fly til SVG og laksefiske. Drar ikke tilbake uten å ha landet minst et tosifret antall kilo. For øvrig skal jeg ikke bruke en eneste krone på hverken soft-is eller brus på OSL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God fredag fra basseng kanten.
Her rett utenfor Side et det like rolig og herlig varmt som resten av uken har vært. DJ Dan på nabohotellet har tatt en pause og nå går det i lett tysk pop rock tekno div. Alt bedre enn tyrkiske fetteren til DJ Dan. Ikkje bra... Hjemreisen starter brutalt kl 0200 i morgen tidlig. Er man på charter så er man på charter. Ønsker alle en flott fredag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag, lettere kaos og varierende vær, og det er omtrent det som skjer i dag tror jeg
![]()
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim.
Her har man starta dagen med god frokost og kaffe,deretter satt sammen 3-hjulsssykkel til eldstemann. Nå er det en tur ut for å teste. Ha en strålende dag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Hverdagen traff som en hammer. Du trengs tilbake hos BA.
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fredag ja, og fortsatt hostes og harkes det i kroppen som om helvete skulle være løs!
Måtte medisinen virke fort som F. Dårlig med søvn i natt pga dette, og nå har man tatt turen på jobb da det virket mer fredelig en masete kjerring og unger hjemme. Så få vi se hvor slapp denne helga blir da.... BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Ikea. Urk. En liten pitstop før det er å komme seg til fjells og leke med Dewalt og Bosh.
En god helg ønskes dere alle. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God dag fra Bodø.
Siste dag på jobb som våpensystemassistent for luftforsvaret idag, avsluttet med Saving Private Ryan og to majorer som kjørte rundt med musikk og iskrem på en tilhenger og delte ut. Jobbing ble det ganske lite av. Nå venter dimmefest imorgen og utklarering starter mandag. Skal bli veldig bra og litt kjipt, fått mange gode venner og hatt en kul tjeneste med minimalt med tull som ut i skogen for å leke krig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Good morgen, ja.. Her er siste dag i sommeparadiset i gang før fakirfergen tar oss tilbake til fastlandet i morgen.. Reiste over til 'hovedøya' San Juan i går og hadde en flott dag med hvalspotting og vinsmaking på vestsiden. Så til og med en kamel...
Noe som lignet mistenkelig på en Me-262 passerte også over her i går kveld.. Let the good times roll! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Konstaterte at det var greit å komme seg ut av byen...hakket mindre vått i fjellet så kom meg i hvertfall ut på en 1,5 tur i fjellet uten å bli våt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God kveld herfra. Ble en skikkelig fredag-den-trettende. Av ymse årsaker har ikke posten levert noe på jobben siden tirsdag, så i dag kom alt for både onsdag, torsdag og fredag. Morro! Man kom seg gjennom det, og det bedret seg betraktelig etterhvert. Nå er det helg, og jeg har nesten ingen planer. Skal prøve å få liv i den nye iPhonen jeg kjøpte i dag... God fredagskveld ønskes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
JO takk, hadde samme opplegget i går!
Du må for gudsskyld synkronisere den gamle først med iTunes og så bytte simkort og koble til den nye. Gikk greit for egen del, men jeg måtte få nytt simkort for å få den til å virke, samt nullstille nettwork configurations. Lykke til! Her ble det en øl og et par JM for hostingen i kveld. Får håpe det var litt å sove på iallefall... BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |