![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann kjære fly venner. Jeg lurer på om det går an og få laget sine egne slike safetycards? Siden om man starter et flyselskap eller er samler må det vel gå an og få laget noe,? Bare lurer litt på det for det er jo litt kult og kunne hatt et slikt du har fått laget selv.
![]() |
#2 |
Flysitter
|
![]()
Bare å ta kontakt med ett trykkeri det.
De lager akkuratt hva du vil og har råd til |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er ikke værre nei. Jeg trodde det måtte søkes via et spesielt selskap eller flyselskap, for det er vel ikke normalt folk spør om slik har du noe anbefalinger forresten.?
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Du kan da trykke hva du vil, du trenger ikke å be noen om lov. Har du lyst å lage et kort for "KarstenAir" så er jo det opp til deg.
Om du har lyst å svi av noen lapper på det så værsågod, det er bare å sende en mail til et trykkeri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fantastisk takker for gode svar og info om dette. Skal tenke litt og se hva det koster så får jeg se hva som skjer, satser på det komme til og skje noe en gang.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kan jo starte med å lage noe å skrive det ut på egen skriver og så laminere det. Binter gjør det samme
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takker for svar. Synes det er kjekt når dere vet noe og gir tips videre når vi spør, så takker så mye for hjelpen.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
trenger hjelp til å få vite hva fly jeg skal fly | Peterfsx | Register- og ATC-Forum | 3 | 21-11-2014 04:36 |
SAS-fly fikk ikke lov til å fly inn i Pakistansk luftrom | Dash | Småprat | 8 | 04-12-2012 11:41 |
Fly kolliderte med vegskilt som advarer mot fly! | Wig-wag | Småprat | 3 | 27-08-2012 12:48 |
Stort fly vs lite fly? Noen som har bilder? | GFL | Bilder & foto | 1 | 12-04-2010 19:48 |
Forretningsmann skulle fly til Bergen - Boardet feil fly og endte i Trondheim | Herlov | Flyforum | 17 | 12-02-2010 17:00 |