![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ukristelig tidlig morgen fra Swiss Gold/First lounge paa GVA.
Her venter jeg paa SK1612 som skal ta meg til CPH og videre til OSL, etter 14 dager paa ILO-kongress her nede. Avskjedsmiddag i gaar med den norsk delegasjonen i Rolle gjorde at det ikke ble mange timer paa oyet i natt. Onsker alle forumister en god dag! ![]()
Upcoming flights: 20.09:OSL-ARN-CPH (SK) 24.09:CPH-OSL (SK) 09.10:OSL-ARN (SK) 10.10:ARN-OSL (SK) 25.10:OSL-SVG (SK) 27:10: SVG-OSL (SK) 29:10:OSL-ARN (DY) 31:10:ARN-OSL (DY) 12.11:OSL-FRA-AMM (LH) 16.11:AMM-FRA-OSL (LH) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Vekket 0500 med brannøvelse og røykfylte ganger som medfører tur ned brannstige fra andre etasje er en kødden måte å starte dagen på. Spesielt siden det rapporteres om at vi er for trege og vi må forbedre oss...
Jaja, snart helg, deilig mtp at det nesten er to uker siden forrige helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Amatør
|
![]()
Mornings fra enhet#3149 blant Ruters hvite, på vet til jobb for nok en dag på kontoret
![]() Middag etter jobb venter, ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Storo hvor jeg venter på en av Ruters røde skal dukke opp. Endel ting og tang som må fikses i byen etter jobb, blant annet skaffe et par lakksko, da jeg må trekke på meg smokingen neste helg og trenger egnet fottøy. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Dubai..
Helgen er et par timer unna og man har bare en liten middag med noen VLCC gutter paa Atlantis foer familielivet skal nytes i 60 timer ![]() Quote:
http://menswear.no/ Savner denne typen forretninger her nede hvor alternativet er 400 kroners indier-dresser eller 18.000 kroners russer-dresser. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra en som er på vei til sengs. Skal snu døgnet igjen utpå dagen, det er ingen fornøyelse. Blir ellers en tur til Fotovideo i aften, får se om de hoster opp noen godbiter til en fornuftig pris.
Ha en flott dag.
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
God torsdag fra Trondheim
![]() ![]() Her er det strålende sol, og fruen har nettopp fått beskjed om å innhente grillmat fra fryseren, slik at "Le masterchef LN-FHU" skal trylle litt med mat i ettermiddag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Godmorgen fra Skåne. Her er det arbejdsdag igen efter den svenske nationaldag igår. Passer mig nu fint, da der er en del vigtige og spændende ting der skal laves.
Startede morgenen med at bestille LH billetterne til MCO til septembers tur til Disney, Miami, Everglades og ikke mindst et kort cruise til Bahamas - fint at få det på plads, så resten af planlægningen kan starte ![]() God dag til alle...
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra solfylte Bergen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her er det hjemmekontor idag. Man skal arbeide med litt design ting, og det er relativt mye lettere å konsentrere seg her enn på kontoret. Det betyr at elefanten også må ha et litt mer u-Norsk hjemmekontor. Han må i det minste stå opp.
Ha en fortryllende da. På med mp3.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo Nord. Står ikke så mye på tapetet foreløpig etter at jeg i går skeiet ut og kjøpte både mobiltelefon og flybilletter til BOO for Bodø Airshow. Det gikk hardt utover Mastercard plastikken. Mobiltelefon måtte jeg kjøpe da den jeg hadde var så godt som kaputt. Biletter til BOO? Vel fordi jeg ikke har vært nord for Polarsirkelen og har lyst til å se på flyshow. Tok en langhelg fredag til mandag for da var det billigst å fly. Gleder meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Aberdeen,
Tåken er i ferd med å lette. Skikkelig suppe under ankomst i går ettermiddag. Med SK4616 og -RRA ble det en halv time sirkling i holding før landing. Tåken var rimelig tett. Umulig å se terminalen fra rullebanen under landing forteller at det var uvanlig tett tåke i går kveld. Rullebanen på Dyce er rimelig tett på terminalen. Vel, her er det kort pause i møtet for det fortsetter ut over dagen. Returen går som vanlig med SK4616 til fedrelandet i øst. Ha en god dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God kveld fra Tokyo... Super topp LH F fra MUC... Ole B har litt problem med språket... Dette med "r" og "l". Han liker radish men her ladish... Han fant en fin skuff å sove i på LH
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke-så-god torsdag fra Berger. Begynte dagen med at kroppen min tydeligvis ikke var så flink til å sove, for den følte for å øve litt ekstra. Kom meg til slutt på jobb, og det ser heldigvis ikke så mørkt ut lenger.
Nei, får brette opp ermene og fortolle litt. Ser ut som en grei dag, volummessig. God torsdag ønskes ![]() Last edited by Martin; 08-06-2012 at 03:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gudd mørning, ja ... snart klart for nok en arbeidsdag .. blir vel streikemas og kjas igjen i tillegg til de vanlige pliktene .. nok nå.
Solen skinner ihvertfall .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God ettermiddag fra Moss! Endelig fått iPaden i hus, flaks at jeg hadde fri i dag, levering kun mellom 10-16. Så langt veldig fornøyd med denne duppeditten! Ser ut til at den takler forumet ganske greit også, selv uten Tapatalk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() Quote:
Ingen fly i ettermiddag/kveld. Fullstendig kaos på Dyce. Fly fra AMS,FRA,CGG,LHR,SVG osv. gjorde flere landsforsøk oppe i tåkeheimen , men alle divertet rundt om kring i Skottland og England. Kjerra jeg skulle ha hjem divertet til EDI. Game over for i dag. Heldigvis har jeg gode kontakter i hotellverden så det ordnet seg rimelig kjapt. Verre var det for flere hundre andre. Noen tok seg sørover med jernhesten, mens andre brukte energi på å banne og lekse opp for meg ukjente profeter. Satser på en bedre verden i morgen. Håper crewet fra SK4615 i går kommer og henter oss.Det landet i verre forhold enn idag. Whisky'en er fortreffelig her på hotelleriet. God natt Bildene under er fra landing i går med SK4615. Last edited by OJB; 07-06-2012 at 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God morgen spåmenn - SAS i morgen (12.10.2012) | Tjab | Register- og ATC-Forum | 4 | 12-10-2012 11:07 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God morgen... eller er det god natt? | nime | Flyforum | 16 | 23-06-2011 19:02 |