![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg skal flyve til Berlin i juni, og havde nu håbet på at flyve via Brandenburg, men det kommer så ikke til at ske.
Nogen, der ved hvordan Schönefeld er? Jeg går ud fra at den er gammel og slidt, men ellers hvordan? Og hvordan med transport ind til Kürfurstendamm i Berlin? Tog evt? Hvor meget koster det, og hvor lang tid tager det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
SXFer liten og grei. Men ikke noe sted man gidder å oppholde seg. Du går et kort stykke til jernbanestasjonen og tar tog inn til Berlin. Husker ikke prisen, men ikke spesielt dyrt. Taxi til samme området er under 40 euro mener jeg å huske.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Enkeltbillett koster 3 euro, reisetiden til Zoo er 35-45 min. med toget (RE)
www.bvg.de inneholder alt du trenger å vite om kollektivtrafikken i Berlin
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvis ingenting er endret de siste 4 årene kan du bruke periodepass på toget fra SXF. Hvis du reiser som turist til Berlin vil du gjerne farte litt rundt med kollektivtransport uansett, og da kan et periodekort kanskje lønne seg
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Alt står på http://www.bvg.de/
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det kan godt stemme. Kjenner ikke soneinndelingen i Berlin, men tenkte å tilføye at man dessuten kommer seg til Sachsenhausen konsentrasjonsleir i Oranienburg med S-Bahn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og flymuseumet på Gatow (holdeplass "Kurpromenade (Berlin)") er i sone C.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Easyjet med Berlin Schönefeld - Arlanda | Someone | Flyforum | 3 | 22-08-2018 00:09 |
Air Berlin, i form av Niki, til Berlin | Someone | TripReports | 7 | 19-04-2012 22:39 |
Berlins Rosinenbomber (DC-3) nødlandet ved Schönefeld | LN-KGL | Flyforum | 7 | 22-06-2010 17:45 |
Til Berlin med Air Berlin, DUS-TXL-CGN | WF-380 | TripReports | 14 | 13-04-2009 16:26 |
Schönefeld vs Tegel - hva er lettest ? | OsloAirports | Flyforum | 9 | 17-12-2007 22:17 |