![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann spottere
![]() Var på vollen (19R) i ettermiddag, og da jeg kom hjem fant jeg ikke telefonen min! Har lett i bilen, men finner den ikke. Sist jeg brukte den var jeg på vollen, så jeg dro tilbake dit jeg stod, men der var den heller ikke. Så jeg lurer på om noen her inne har funnet den..? Hadde vært supert! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skal lete etter den neste gang jeg er på Vollen, som trolig er om ikke så lenge!
![]() Håper du finner den igjen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har sett etter den, men fant den ikke. Prøvde å ringe den, og det ringte, men hørte den ikke noe sted.
![]() ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Skal tilbringe en del tid på OSL i morgen så jeg skal holde øynene åpne etter en mobil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har gått over vollen selv nå og er rimelig sikker på at den ikke er der.. har også sett gjennom hele bilen min, uten å finne den. Fatter ikke hvor det kan ha blitt av den. Jeg brukte den rett før jeg lukket bildøra og dro hjem - mulig jeg spratt ut for å ta et bilde før jeg dro - etter det åpnet jeg ikke døren før jeg kom hjem. Enten har noen funnet den og tatt vare på den, eller så har jeg gjemt den alt for godt en eller annen lur plass
![]() Uansett, tusen takk for at dere prøver å hjelpe.. ![]() Last edited by Even92LN; 02-07-2012 at 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ble ikke noe tur på vollen på meg i går. Men har du sjekket bukselommer i vaskekurven osv?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mobiltelefon ombord | The Ticketor | Flyforum | 1 | 24-10-2007 13:03 |
mobiltelefon på Emirates | CK | Flyforum | 15 | 21-03-2007 22:14 |
OT: Ny mobiltelefon | CK | Flyforum | 39 | 18-08-2005 18:02 |