![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Wideroe.no forsøker seg på noe nytt hvor du får reiseforslag fremfor å bestemme selv hvor du skal reise: http://www.turtombola.no/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Hadde vært en fordel hvis det virka da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hva er det som ikke virker ? Vi har hatt flere tusen som har brukt dette siden i går ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
fungerer ikke hos meg heller. 1 gang kom aldri reisefølge valget opp. Andre gangen kom det opp. Begge gangene ender alt på punkt 4. Velger avreise sted og trykker på pilen for videre og da stopper det. Bruker IE 7.
S Last edited by learjet; 13-11-2007 at 13:53. Reason: la til type nettleser |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Funket greit hos meg med Firefox.
Det eneste var at toombolaen ville sende meg til Lisboa - men jeg var jo der i forrige uke!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Intensjonen med denne er i all hovedsak å få ut budskapet til brukere der uta at på www.wideroe.no kan man finne reiser over hele verden, og ikke bare til og fra småbyer i utkantnorge. Her på Forumet er det nok god kunnskap om dette, men vi vet at altfor mange ikke vet ... ennå ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Testet med Firefox nå og det stoppet på siste punket. Valgte avreise sted, og så stopper det....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Samme her. IE7.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Og samme med Opera 9.5 beta. Velger "annet sted" som avreiseby, noe som gjør at pila til høyre blir visuelt synlig. Det skjer dog ingenting når man trykker på den, så da forblir man på punkt 4 til evig tid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Samma her. IE6. Akkurat nå er det tombola om det blir tur eller ikke. Og jeg må vist holde meg hjemme.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
her er det noen som har brukt mye penger på et konsept som jeg tviler på vil selge noen særlig flere flyseter....
jeg får både assosiasjoner til destinations.no og greenbasket.no - hvor mange domener skal dere egentlig ha i Flyveselskapet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Newcomer
|
![]()
Jeg er overbevist om at dette konseptet vil selge langt flere seter enn GONOW.no
noen gang vil selge.. ![]() Det er ikke benyttet mange midler på dette, og for de som ikke har forstått det så er dette en merkevarekampanje og ikke en salgskampanje fra Widerøe.. men, ja det er kjipt at serverleverandøren har problemer med kapasiteten.. skal være løst snart.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Nå fungerte det i FF, men ikke i IE6. Ellers så skjønner jeg ikke helt greia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Morsomt! En tur til Bangkok er allerede under planlegging og det var førstevalget. Andrevalget var London og tredjevalget var Stockholm - steder jeg har vært i år
![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Farmer, jeg har samme problem som de andre med IE7. Velger avreiseby, men så skjer det ikke noe mer når man forsøker å klikke seg videre. Problemet oppstår ca 50% av de gangene jeg satt og testet. Feilen virker ikke helt konsekvent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Hvordan klarer du CK forresten å få assosiasjoner til greenbasket.no som var en nettbutikk med varer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Den funket greit hos meg, men ble fryktelig skuffet da den foreslo Sandefjord som et ypperlig reiseforslag for meg da jeg tilbringer flere dager i uked der..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg valgte oslo som avreisested, og fikk også opp Oslo som reisemål nummer 1.. Greit det, de vil tydeligvis ikke at jeg skal bestille hos dem.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ikke det at min mening betyr noe, men dette er noe av det dummeste jeg har sett.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Valgene ble Bergen, Lofoten og Venezia...og bestillingen skjer på lufthansa.no - men takk for tipset!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|