![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Da har det blitt onsdag og det har blitt juni. Det er et sikkert tegn på at vinteren er i anmarsj er på den sørlige halvkule, men det er fortsatt varmere enn det er i OSlo på en hvilken som helst dag i desember så, er bare været som er litt mer ustabilt enn det brukre å være i Sydney. I går regna det sikkert 20-30 mm for det bøtta nærmest konstant ned fra morgen til kveld. Været har klarna litt opp i dag, men værmeldingen inneholder mulighet for byger og det er ikke klarvær for å si det sånn. Men været er godt nok for å bevege seg ut en tur. Bestilte fish and chips fra Foodora i går - sikkert den beste fish and chipsen jeg har smakt. Noen ganger er det ikke så gæli.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad junionsdag! Det er allerede varmt ute og varmere skal det bli. Nå venter en dag ved bryggekanten - heldigvIS har kaffebaren på jobben begynt å selge is... Ha en herlig onsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra SVG. I dag går turen til Oslo, igjen.. Første programpost er firmabesøk.
Mot kvelden tenker jeg det blir en bedre middag med kjentfolk som også skal innom Oslo. Det byr nok på mye fly og reise prat ja. Ha en suuper dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her gåre turen motsatt vei av ruby. Greit å kunne sove litt lenger enn normalt for det ble litt sent i går.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra sommeren på Østlandet - våknet til 17-18 grader med sol og blå himmel - snakk om flott dag I vente. Det er tross alt 1.juni I dag.
Jobben kaller - tilbake til kontor pulten. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansand
Pakker teltet og tørrmaten og tar et par netter ute i skogen før avreise på dagstur til Longyearbyen på fredag (Ank kl 13, retur 02:30). Været kan man ihvertfall ikke klage på her i sør, meget godt og varmt! Ha en fin dag alle forumister |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
+1 ...
![]() Er i by'n sammen med en bråte kolleger på et arrangement hos en av de lokale banker og derfor må man både få med seg det man skal samtidig med at man får gjort det man skal jobbmessig. Men vi har god simultankapasitet, så det årnær sæ. Litt skyet der ute, men containerne til Savipix holder seg nok tørre. Himatt via OSL og Newark i morgen. Ser forøvrig at Qatar's first flight til Atlanta har tatt av. Opereres med A380 i forbindelse med den store dagen. Passerer kanskje over meg i løpet av dagen? Last edited by LN-MOW; 01-06-2016 at 07:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Definitivt sommer her i det øvre skikt av bydel Sagene også. Arvingen er levert i barnehagen og kombinasjonen av "eksternt" møte og at kona tok bilen i dag gjør at jeg elegant driter i Prærien og tar gjemmekontor i stedet. Kanskje jeg kan få benyttet anledning til og tynne litt av sveisen i samme slengen. Ha en fin dag
Unngikk ølstreik gjorde vi også ![]() Last edited by Someone; 01-06-2016 at 08:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm... Også vi er på OSL i morgen, den vanlige UA 39, rad 21 med 40" pluss benplass.
Kanskje møter vi LN-MOW ? God varm dag til alle ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Kanelknekkebrød? Jeg har tydeligvis ment at det var noe spennende jeg burde prøve da jeg var i butikken, men 3 ganger på rad? Så til frokost fant jeg bare 3 pakker med knekkebrød i skapet, men alle av typen kanel. Dette minner litt om de 3 reisene jeg hadde til Karibien i løpet av 6 uker i vinter.
![]() Ha en god en alle som liker variasjon.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. Sommer er det visst, men må prøve å få unna litt eksamenslesing uansett. Kamerat sier at gårsdagen var varmere enn varmeste dagen i fjor og kan være tilbøyelig til å tro det.
Tror en løpetur skal forsøkes også |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Rosenkrantz' gate - her er i man i gang med dagens dont. Ganske fine lokaler må jeg si. Bra luft er bra på en såpass varm dag. Tjo bing! Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God 1 juni-formiddag fra Snillfjord.
![]() Skyet opphold og fare for noen dråper i ettermiddag, men det gjør godt egentlig. Ikke meldt verre enn at det kan bli bedre alt i morgen. Her har man såvidt satt vaskemaskinen i sving, og en runde med støvsugeren i 2 etg er nok en god ide også. I ettermiddag blir det nedover til modern og lillesøster for karbonader m/tilbehør. Ellers rundes dagen av med fotballkamp Norge-Island, blir vel dagens høydepunkt tror jeg. QR755 later ikke til å passere over Norge i dag der ligger over Tyrkia i dette øyeblikk. Hadde vært gøy å få den over her og med det fått en A388 fra det siste av de 3 store sandkasse-selskapene også, men det får så være, muligheten kommer nok. Ha en fortreffelig onsdag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra Tananger
Her veksler det mellom pent og opphold og overskyet og regn. Håper det blir bedre til helgen. I går laget man en krussedull som gjør at mange kroner kommer til å gå fra et sted til et annet om noen måneder. Blir spennende. Ha en fin dag forumister, med eller uten krusseduller ![]()
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God onsdag fra Berger. Nok en dag, nok en mengde mulighete og umuligheter. Men en mandag og torsdag som gikk veldig på skinner, har jeg en følelse at prompen kommer til å treffe vifta i dag. Det pleier å være sånn. Men så lenge Hamar ringer i kveld, så overlever jeg nok ![]() Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da har jeg kommett meg hjem fra USA ble opgradert til plus igjen så fortsatt ikke fått testet go.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Malta. Blir ut å gå litt Sjå-seg-rundt no, men ganske grått i veiret.
Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra en varm hovedstad.
Her er arbeidsdagen straks over. Arvingen skal hentes i barnehagen og kursen settes deretter hjemover. Litt pakking i kveld da man skal tilbringe de neste par arbeidsdagene i København. Mye jobb og møter, men også lagt inn tid til mat og drikke ![]() ![]()
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Slutt på dagens møte. Tid for kjØLig drikke!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Browncoat
|
![]()
![]() |
|
|
![]() |