![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk!
Ble dårlig og lite med søvn i natt, så man sitter nå en smule halvgroggy her på jobb. Så vi får satse på en rolig dag, og trøste oss med at det snart er helg igjen. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra SVG. Mye på tapetet i dag før bryllup i helga, så satser på det går greit. Greit vær i dag også men kunne vært varmere, ha en bra dag forumister og husk ta det med ro ikke stress.
![]()
![]() |
#3 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Forus!
I går blei kontrakten for huset signert, og dato for overtagelse er avtalt -så no er det bare å planlegge logistikken for å flytte eigendelane våre ![]() Ha ein flott dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
Strålende torsdag fra bartebyen
![]() Dag 1 som tobarnspappa.......kan man ha det bedre ? Neppe.... ![]() Ønsker alle en fantastisk !!!!! dag... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
GRATULERER LN-FHU!!!
God morgen fra 'kantina' på LHR. Sov ufattelige 9 timer på flyet over fra HKG. Nå har man fått seg en dusj og en full engelsk frokost og 7.55 flyet til Oslo boarder snart. Skåret i gleden er at jeg sitter her uten Visa og AmEx kortet mitt. Ett eller annet sted har de blitt borte. Jeg har ringt og sperret, og tror vel jeg bare har mistet dem i security eller noe. Så det ordner seg vel. Men bør kanskje anmelde det ettersom mange flybilletter er booket med dem (i tilfelle flyselskapet krever originalt kort. Ref Qatar) Ha en strålende dag alle sammen.
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 19-04-2012 at 08:11. Reason: Grattis til FHU |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo og grattis LN-FHU. Her derimot, skal det ikke produseres unger, men en power point presentasjon. Løpetur i kveld, ellers lite på tapetet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flysitter
|
![]()
God morgen ifra Moelv. Endelig etter 2 måneder med NAVing så skal man på jobb igjen. Fått utlevert arbeidsbil med sommerdekk og skal over til Bergen så kan hende det blir ett emergency dekk skifte på veien. Ha en god torsdag folkens
Last edited by jameson82; 19-04-2012 at 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Maura, og Gratulerer til LN-FHU! Ønsker alle sammen en fin dag.
![]()
![]() |
#9 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra Kløfta, Gratulerer til Mustasjby og LN-FHU!
Her ligger det ann til halv arbeidsdag og noe morsomt etterpå! :-D I går slo impulskontrollen seg av og da blir det Kaizers konsert på lørdag, leeeenge siden jeg har sett de nå og ikke fullt så lenge siden jeg drakk øl på samfunnet i Ås, menmen.. Like greit at jeg og kredittkortet satt for nært wf.no akkurat da, kunne fort blitt dyrere men minst like morsomt! En god dag til dere alle!
![]() |
#10 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra OSL.
Sola skinner og man er klar for en rolig dag på jobb. Her skal man forsøke å samle alle tråder så man kan komme seg på tur til helgen. I går ble husets første Ipad handlet inn. Så nå må jeg vel ut å kjøpe Appel TV også. Den passer jo så fint sammen med Ipad og Iphone. Etter jobb blir det vel å begynne å pakke og stryke litt skjorter før avreise. Må vel også få handlet inn litt småsaker man trenger. Ønsker alle en trivelig dag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lunsjtid fra Krsand!
Litt lettere vær her i sør i dag, men de loves massevis av regn i kommende uke. Igjen glad for å jobbe innendørs! Flere ting å ta tak i på kontoret, og må vel sitte med noen andre saker også i kveld bortsett fra når jr skal på fotballtrening i ettermiddag. Da må vel far stille opp som sjåfør. Men det er jo moro at de små får løpt litt. Grattis til FHU som tydligvis har satt opp produksjonstempoet! Når kommer den neste?? ![]() Quote:
![]() Ha en fin dag, både med og uten barneproduksjon! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God torsdag fra FedEx. Amputert uke, så i dag er det "fredag"
![]() Jaggu fikk man lønn i dag også, så jeg fikk luftet bookingfingeren litt i dag. Valgte å teste Farelock-funksjonen til UA, og valgte "10-dollar-for-en-uke"-løsningen - Det så midlertid ut til at de slet litt med valutakonverteringen, for jeg tror jeg bare betalte 10 NOK ![]() Nuvel. Betaler den så fort jeg får refundert den andre bestillingen, som ble kansellert. Mer i et triprapportforum nær deg om en 60 dagers tid. En god torsdag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Ettermiddagen har kommet til hovedstaden. Dagen på kontoret ble ikke helt som planlagt, etter at vi på morgenen fikk beskjed om at en meget kjær kollega sovnet stille, men uventet, inn i natt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger. Siste forberedelser nå før jeg og fruen drar utover mot Sola for å ta en av SAS sine gode gamle -505 maskiner oppover kysten til Trondheim hvor det står en leiebil og venter på oss.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Amatør
|
![]()
Først, grattis og skål til LN-FHU!
![]() Så, god ettermiddag fra PHL hvor boarding til US741 nedover til varmen i Puerto Rico står for tur om en liten halvtime. Turen over dammen med US var akkurat som forventet, europeiske selskap er helt klart å foretrekke ja.. ![]() Ha en fin ettermiddag og kveld videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
.. og her meldes det fra min lokale ølpusher at en sending Nøgne Ø er kommer inn, så da får jeg vel ta en tur ned og sikre meg noen flasker. Da har jeg en betydelig beholdning av både Haandbryggeriet og Nøgne Ø i kjøleskapet i garasjen gitt ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Det vet jeg ikke ennå! Kommer tilbake ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Ca 25% billigere her .. Tiger Trippel koster 8.50 .. 70.40 på polet ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |