![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Etter to års "pause", blir det endelig ut å reise på selve dagen igjen i år.
Har planlagt et par dager i Hamburg, med en liten "omvei" hjem igjen. Nå lurer jeg litt på hvordan jeg skal komme meg til Hamburg. ![]() Vurderte først direkte, men siden det billigste alternativet i en alliansen var SK til CPH, og en liten CRJ videre, fristet ikke det så veldig. Et annet fornuftig prisalternativ, er via LHR med SK/LH, men det føles på en måte litt "feil" og fly dit med andre enn BA ![]() BA skal forøvrig ha over 3000 om jeg booker gjennomgående, ca. halvparten om jeg booker separat. Jeg har nå midlertid funnet ut, at jeg tar en overnatting på veg til HAM, og at jeg vil reise fra overnattingen og til HAM med tog. Jeg har sett på er par alternativer, men tenkte kanskje noen hadde noen tips? Jeg er altså ute etter: - En greit priset flight fra OSL til en ålreit by, den 23. september, i en av alliansene. - Et Hiltonfamilie-hotell med ok priser - Passe lang togtur derfra til HAM, alt fra 4 til 8-9 timer funker. Forslag tas i mot med takk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg fant visst ut av det selv, og bookingfingeren har visst fått kjørt seg i dag
![]() Det blir visst litt widebody, samt et nytt selskap som kommer fra en verdensdel jeg aldri har vært i ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
OSL (LH) MUC (SQ) MAN (LH) HAM?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
For å oppklare litt: Selskapet jeg booket med er et jeg aldri har flydd før, og min første flight blir på bursdagen min i år. SQ har jeg per i dag ikke flydd, men de skal jeg fly i juni. Altså er det ikke SQ
![]() Jeg vet ikke om jeg skal avsløre planene her, eller om folk vil vente på en TR i sluten av september og kjøre gjettelek da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Lukter LAN på FRA-MAD......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Liker gjettelek, Martin
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Kan jeg tippe på Ethiopian Airlines mellom Roma og Arlanda?
Annen verdensdel, og intra-europeisk flight.. ![]() Just got a feeling.. TR please.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
The Big Three-O - The bursdagstur 2013 | Martin | TripReports | 97 | 31-12-2013 11:25 |
I'm a Thousand Miles From Nowhere - The Bursdagstur 2012 | Martin | TripReports | 126 | 30-09-2012 20:22 |
TV-tips | Savipix | Flyforum | 4 | 13-01-2010 23:05 |
Bursdagstur til Norge med litt attaat | Tommy777 | Reiseforum | 17 | 22-07-2008 20:56 |
TV tips | MD11 | Flyforum | 1 | 02-03-2006 21:32 |