![]() |
|
![]() |
#1 |
Flysitter
|
![]()
Da har man funnet Thon Flesland som blir mitt hjem neste 10 dager. Første natt i ny jobb er gjennomført , jobben å kollegaer virker greit så dette blir nok bra :-) Ønsker alle forumister en strålende fredag ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra et nyopppusset Radisson Blu Royal Stavanger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus.
Da var det enedelig fredag. Kjenner at dette skal bli ekstra godt denne helgen, da denne uken ikke har gått etter planen, med andre ord, det har ikke vært en rolig uke. Planen for dagen blir vel å skufle unna så mye en kan av jobb, og ta seg en velfortjent helg og gjøre ca ingenting. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Emiratene... deilig med helg og ikke minst tilgang til ekte Bacon
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Fredag. Mye jobb i dag samt konsert i kveld, ellers blir det rolig før bryllup på
Lørdag. Så snart helg skal bli godt, ha en fin Fredag og god helg forumister.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra NVK. Er i ferd med å boarde WF 857 nå. God helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Straks på vei inn til kontoret. Satser alt på at Sintef har kake til lunch idag. Det er tross alt fredag.
Så blir det Fly&Øl i kveld. Brilljant, spør dere meg. Ha en riktig forfjamsende fin dag.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra jobben. Allerede vært produktiv idag og benyttet meg av Eurobonus jubileumssalg til å booke førjulstur for juleshopping i London for min kjære og meg. Forhåpentligvis klarer også Telenor å få sendt meg et dverg-SIMkort i dag så jeg kan få tatt i bruk ayfånen.
Også skal dagen avsluttes elegant med fly&øl ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra Kløfta!
Her er det håp for en dag med sol og jubel, som skal tilbringes innendørs. Mye som skal være klart i løpet av dagen og jeg er redd for at jeg skal stifte bekjentskap med overtidstrollet i kveld.. Nåja, i mårrå er det Kaizers konsert, med tilhørende øldrikking, så da er det vel ikke så verst å være til! En god dag til dere alle!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Strålende morgen fra flytoget.
Våkent og hyggelig crew fra BGO, flere runder med kaffe, ledig midtsete og konsekvent titulert med navn. En god måte å starte dagen på. Ikke veldig tung dag I dag, men noen møter er det selvsagt. I kveld blir det Fly&Øl. Ha en flott fredag (og etter hvert helg) alle sammen! Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Her over i sørvest er det lettskyet og frisk vind fra øst. Det ser ut som det ligger ann til regn senere på dagen. What else is new? Det skal bli godt med en rolig helg etter nok en uke med 3 flighter i de fleste himmelretninger. Skisesongen er nå over for denne siden av sommeren så det blir å de-mobilisere alt skiutstyret og få av skiboksen av bilen i løpet av helgen blant andre vårlige helgeaktiviteter. Ha en fin helg alle |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra Ruters røde. Klar for jobb, før fly og cola i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Krsand!
Grått, men sola titter gjennom her i dag. Deilig med siste arbeidsdag denne uka. Har gått rundt og vært trøtt som fy denne uka, og gleder meg til å sove ut i morgen formiddag. I kveld blir det biff & rødvin tipper jeg. Blir dessverre både for kronglete og kostbart å komme seg til fly & øl i kveld, men ønsker dere alle en fornøyelig aften! Quote:
![]() ![]() ![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Bodø. Hjem i dag, men for en gangs skyld skal man ikke via OSL, ellers kunne man jo tatt en øl med folket på veien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() Hvordan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Amatør
|
![]()
Mornings fra Puerto Rico hvor dagen er i ferd med å komme i gang. Blir å utforske byen etter en kjapp frokost noen etasjer lengre ned :-) Ha en fin dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Neida, på instruksjonen så bruker de kniv. Og jeg er flink på kjøkkenet! Så det skal gå bra, da det ikke er noe tekniske greier
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Superflyer
|
![]()
Strålende fredag fra bartebyen
![]() Dag 2 som tobarnspappa er ikke særlig annerledes enn dag 1 kan man rapportere herfra. MEN.....forskjellen er at idag kommer gutten hjem ![]() ![]() Solen skinner fra strålende blå himmel og temperaturen er god. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag ifra Sumilon Island | jameson82 | Flyforum | 24 | 19-02-2014 17:05 |
Happy fredag ifra Sepilok | jameson82 | Flyforum | 17 | 29-11-2013 23:46 |
En god søndag ifra barkrakken | grindstein | Flyforum | 12 | 10-02-2013 16:08 |
God søndag ifra tog 304 | jameson82 | Flyforum | 30 | 29-11-2011 13:50 |
Noen få bilder ifra Gatwick (fredag 13 februar) | Lennart | Bilder & foto | 5 | 23-07-2009 13:43 |