![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Når dere leser dette er jeg et sted over atlantern. Det er jo ikke Wifi på Norse sine Dreamlinere, så da får jeg ønske god morgen før jeg går ombord. Det er Everglades som skal ta oss tilbake til OSL også, passer jo bra om det er den som flyr mest fast på ruten til Everglades. Det er et stadig mas om å komme til skranken for de som har skrevet ut biletten selv og ikke har fått et gult merke på boarding kortet sitt.
Snart blir det middag på flyet, sånn ved 01 tiden lokal tid og så er det bare å legge setet bakover og fothvileren frem og prøve å sove seg over. Blir vel vekket til en liten frokost ved de tider det passer med en større varm lunch i Oslo. Hvis noen fra Norse leser dette. Kan dere være så snill å fremskynde ruten til FLL med 2 timer. Det blir liksom litt for sent begge veier. Hvem spiser middag kl 01.00? Ankommer man FLL kl 21.15 så er man hos leiebilfirmaet ved midnatt eller 06.00 Oslo tid, så skal man prøve å kjøre de kjedelige veiene til f.eks Fort Myers midt på natten. Det er jo livsfarlig, kommer til å sovne. og hvem er oppe til 01.00 når man skal prøve å endre døgnrytmen til å stå opp 6 timer tidligere. Det skal bli deilig å komme hjem. Ha en fin dag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Grompf fra Kolsås.
Vestvendt soverom i andre etasje ble for mye for minstemann, selv med heftigste lufting og gjennomtrekk fra det begynte å regne i går, så han og kona flyttet på gjesterommet i første og AC har kjørt seg hele natten. Da skulle dagen selvfølgelig starte 0530... Nå kaffe... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenet på Ris. Kaffe og nyheter før arbeidsdagen sparkes i gang om noen minutter. Ha en bra mandag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God tidlig morgen fra Knausen. På med shipping-bunaden og så råne ned til kontoret for å komme seg litt ajour.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra OSL. SK803 til LHR om få strakser. 15 min gjennom security i dag, som i disse dager er greit. Ganske effektiv gjeting av køen for å også få folk over i den gamle delen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Hei fra Trondheim.
30 grader i skyggen de siste par dagene, kom til Norge for å kjøle meg ned, men isteden er det for varmt, ikke air condition på rommet. Får gnagsår av å gå på mange pub runder, 15 500 skritt i går, ny pers, men man må gå av seg ølet. Tog i morgen til OSL, så Norse til Florida neste dag.. Quote:
(Det er flere Norse FB grupper og sider, noen er for crew og for fan club, men en er selskapet Norse Atlantic Airways. De har også en Twitter konto)
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg Sykehus.
Det ble lite søvn her i natt. På grunn av at det er ganske fullt her havnet jeg på sovesalen (firemanns rom). Det kom inn en fyr i går kveld som pustet og peste verre enn en 10 000 meter løper som akkurat har passert mållinjen. Sånn holdt han på hele natten. Vel, vel gårsdagens prøver viste fin fremgang så det er bra. Kone og barn kjører til Bergen i dag. Planen er at jeg toget bortover når jeg blir løslatt og om formen er fin. Jeg skal prøve å få meg litt trim i dag gjennom en gåtur. Så blir det Grorud - Brann på fjernsynet i kveld. Jeg skulle jo vært i Oslo og sett kampen, men det går jo ikke når jeg er innlagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Matosinhos!
![]() Her sov man godt i det splitternye hotellet. Dagen i dag brukes antagelig på en tur inn til sentrum av Porto. Rart å være i Portugal igjen! Flightmemory sier dette er det 25 besøket i Portugal, så det er noe man kjenner igjen her ja! ![]() Ellers er det litt kjøligere her enn i Lillestrøm og det er deilig når man skal gå litt turer. Straks ned til frokost! God bedring til Kongsberg! Håper du kan sjekke ut snart! Ha en ekstra best en alle sammen! ![]() Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Oslo. Formen ikke så bra i dag, må ha importert noe greier fra min helgetur til Istanbul. Har rett og slett hatt litt problemer med magen, like greit det kom da jeg kom hjem da.
Så dagen blir å ta det med ro og håpe det går over fort. Kanskje jeg skal våge meg ut en tur og kjøpe en Cola? Har jo bare få minutter å gå til butikken så det burde jeg klare etter hvert. Og den store myten er jo at Cola er bra for magen. Det er jo egentlig ikke det, men synes jeg fortjener det litt. Last edited by Hypern; 27-06-2022 at 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]() Quote:
![]() Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag-ish fra Frankrike. Storsmurfen har blitt så støl av å gå trapper i feriehuset at hun nesten trenger hjelp ut av sengen. 6000 skritt inne i huset hadde vi i går, og sikkert halvparten i trapper. Det er mye trapper. Og så har jeg tydeligvis smittet henne med forkjølelsen min så jeg har vært på apoteket og øvd helse-Fransken min. Un indicateur de temperature e un paracetamol silvouplait. Oui. Sænk mil!
![]() Ganske mye har gått litt sånn halvveis på denne ferien så langt, men det er jo ofte de turene vi husker best til slutt. Så vi gønner på. Sjukt fint her ![]() Ha en stiligst dag
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 27-06-2022 at 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God dag fra Prærien. Her er det hjemmekontor som gjelder. En god økt 05.50 til 10.30. Så har jeg fått en time til nå. Nå må en være litt varnevakt et par tre timer tror jeg.
Vi rakk joggetur før himmelen ble fly forbanna og måtte tisse. Konklusjon etter pitstop på Norby på vei hjem i hår er ar Broklyn Spacial Effekts (alk fri, pepsi maks på glassflaske og blå ramløsa er gode dealer. Jarlsberg, svinenakke, kalv og trøffelsalami er ca halv pris av Norge. Ellers er det ikke noe problem å bruke masse penger til norske priser. Last edited by Chriscross; 27-06-2022 at 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Newcomer
|
![]()
Gammel Dansk, fin og ha i bagasjen. En kork forebyggende til frokost, ellers ved behov�� og når man knoter på mobil kom det ikke fram at det har svar til Hypern. God bedring
Last edited by Smule; 27-06-2022 at 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ancillary(?) revenue i.e kjøp av sete er god butikk | krølle | Småprat | 0 | 30-10-2018 17:07 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
Landing AMS 18R fra sete 0C | Thomas | Bilder & foto | 3 | 12-10-2012 14:34 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
Sjekk inn og velg sete, NEI ønsker bare å velge sete | sail4fun | Reiseforum | 4 | 17-11-2010 17:32 |