![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Greetings.
Årets første ferie gikk til Asia. Her følger en bilderapport fra denne turen. Her er en rask meny: AA i First (betalt business oppgradert til F) Thai First (miles) Sri Lankan (betalt biz) Park Hyatt Tokyo Hilton Colombo Park Hyatt Maldives St. Regis Bangkok AAs Flagship Lounge på O'Hare. Her mekkes det GT i halvlitersglass ![]() Bra lounge, til og med krem på boks til kakaoen din ![]() Diverse lunch stæsj ![]() Suppe, sushi og GT ![]() Ombord i en av AAs 777 i First. Standard Champers i plastglass ![]() AAs nye amenity kit ![]() Og pysjamas, teppe og tøfler. Alt for tynn madrass har de også når de reier opp sengen. ![]() Litt rotete i Capt'ns crew rest ![]() Halvfullt i F ![]() Aviser utdelt ![]() Exit in Japanese ![]() Da var vi airborne. AAs F sete har blitt testet 3 ganger før de siste månedene. Hva er det med suitene deres som er spesielt. De snurrer! Du kan snu deg mot sidekameraten eller mot vinduene dersom du sitter i vindusraden. Ellers? Nei, det stopper der. Men snurringen er artig når man har tatt noen drinker. Hummus og nøtter etter take off ![]() Artig med snurrende sete ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hva har man på gang bak her da?
![]() Kaviar ... Dog uten kaviar, så skal vi kalle det Ch. 11 kaviar?? :rolleyes ![]() Damens salat ![]() Hovedrett ![]() Hovedrett fisk ![]() Sundae på bordet. ![]() ![]() Bento box midflight snack ![]() Giordanos pizza midflight ![]() Mat før landing ![]() Bildet forteller vel litt om hvordan man følte seg etter landing. Ikke glem Rimowaen :P ![]() Pass fingern! ![]() 7 Eleven banken ![]() Welcome to Japan ![]() ![]() Bikkjehotell på Narita ![]() Førsteklasse på NRT express ![]() ![]() Hekser til salgs på Narita Express ![]() Tror vi heller satser på noen pils. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
More to come later today!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Love it.
Gleder meg til fortsettelsen :-))) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Veldig nice! Gleder meg til mer!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God start!
En tripreport jeg gleder meg til fortsettelsen på. Umiddelbart må jeg si at det ser ut til at AA ligger en del bak europeiske og asiatiske selskapers servering i F. Håper du legger ut full meny og vinliste til vår fornøyelse! Keep'm comming.... BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Herlig, en TR etter min smak
![]() Godt å se at det ikke bare er jeg som reiser i hverdags-klær. Softproduktet til AA ser mer ut som biz enn F |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flott. Gleder meg til fortsettelsen.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Topp, gleder meg til spesielt til Colombo og Male , steder jeg har frekventert for lenge siden...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superflyer
|
![]()
Herrrlig Tommy......gleder meg til resten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da foelger resten. Takker for hyggelige tilbakemeldinger
Quote:
**** Rett etter ankomst paa beryktede Shinjuku station - togstasjonen med 10000 utganger ![]() ![]() Ankomst paa pompoese Park Hyatt Tokyo. Ett av verdens 3 beste hoteller ![]() ![]() Bingen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Oppe tidlig av naturlige aarsaker. En klassiker som aldri blir feil kl 0430 om morran er aa snike seg behind the scenes paa Tokyos fiskemarked Her skal du hoppe av, gloeggen :P ![]() Mange troette tryner denne loerdagsmorran ![]() Snike seg igjennom fruktmarkedet ![]() Og deretter er man midt i ett omraade som egentlig ikke aapner foer senere, men ingen bryr seg. ![]() ![]() ![]() ![]() Hmm. What now? Paa tide aa tbane seg tilbake til hotellet for en bedre frokost naa som de endelig har aapnet :P ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det godt markedsfoerte Mount Fuji view leverte dessverre ikke varene
![]() Paa tide aa pelle seg ut i Tokyo igjen ![]() Inntrykk ![]() ![]() ![]() Celloen var stoerre enn jenta stakkars ![]() ![]() Mat maa til ![]() Deretter tilbake til hotellet og litt snadder paa rommet. Shoppet ett Nikon Coolpix AW100 undervannskamera, 30% billigere enn i USA. Kamerate anbefales Litt snacks innhandlet i den respektable "kiosken" de hadde. Litt Rose Champers og snadder ![]() ![]() ![]() Mer minibar som ble oppdaget dagen foer utsjekk ![]() Frokost via romservice avreisedagen ![]() Kaffe og snadder paa Narita Express ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Bye bye Japan og Sawatiii kaaaaaaaaaaaa Thai First (kom ut av tellinga etter 100000 sawatii kaaaaaa
![]() ![]() ![]() Triste greier i ANA sin F lounge ![]() ![]() ![]() Nei, tror vi flytter oss til United ![]() Ikke saerlig bedre der, men ihvertfall skikkelig Champers. Flasken var tom, etter aa ha ventet 5 minutter paa en froeken, gjorde ett skikkelig Fleksnes "Daaajjoooo" susen ![]() ![]() Uniteds First lounge ![]() Thai's alltid hyggelige overraskelse aka equ swap til gammelt rael, men DP demper sorgen ![]() Heisann. Vennligst hold deg i naerheten, kamerat ![]() 1AB med setene rett over ledig ![]() Hmmmm DC10 til Gran Canaria? ![]() Guess who?? ![]() hadepaabade Japan! ![]() En feit russer paa tur ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ikke akkurat folksomt
![]() Meny ![]() Litt turbulens. Pass paa! Lett aa soele noen kroner her ![]() ![]() Hoene etter avgang ![]() ![]() White Russian till damen. ![]() Broedkurv ![]() Suppe ![]() Fisk til damen ![]() Ultra snadder Nasi til far ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Neida, Tommy...Male er ike stedet, men jeg er spent på hoteller nå... I 1985 hadde jeg bungalow på Furana med hengekøye med saltvann i dusjen... Basic.
Det var visst et av de fineste hotell på den tiden. Tollen rappet Playboy som jeg la på toppen av all hånd bagasje. Da glemte de å lukte på hairshampoo flaskene mine litt under Playboy, som var fulle av Scotch etc fyllt opp i CPH. Dette var jo en stopp på SQ ruta til SIN.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hello Swatanamanamanamaentstsgshaekatnbata Airport
![]() Thai Viking :P ![]() ![]() ![]() Fruens drink. Thai har forsoekt aa pushe den paa meg i aarevis. Fysjameg ![]() Din egen lounge i loungen (uten hel vegg ut til terminalen, saa litt braakete) ![]() Litt paafyll? Ja takk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Damen kjoerer Cola ![]() Sawatee kaaaaaaed out. ![]() Paa tide med en times Thai massasje! ![]() Og etter man er ferdig, proever man seg igjen med aa pushe den lilla drinken ![]() Samsungs store salgstavle er grunn nok til aa holde seg til Apple ![]() ![]() Og vips, klar for flight # 2 til Colombo - equipment swap igjen fra 777 til 330 med elendige seter uten skikkelig recline :P Last edited by Tommy777; 06-04-2012 at 03:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Her er hva Thai klarte aa trylle frem
![]() Mer mat??? Klokka 2245?? Var faktisk en meget god curry ![]() ![]() ![]() ![]() Moerk kabin og natti natti. Welcome to Colombo! Ikke vaar taxi, nei. Bestilte bil fra Hilton for 47 dollar hver vei. Anbefales ![]() Etter aa kommet seg forbi vaktene ed AK47 foran inngangen til Hilton Colombo, beste hotellet i byen, fikk man servert dette klisset ![]() Oppgradert hit ![]() Som saa slik ut ![]() SKIKKELIG retro med fuktstank, men fikk en flott colonial foelelse ![]() PTR hadde klart aa karre seg helt til andre siden av kloden, gitt ![]() Brannalarmsystemet ![]() De er klare! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen, Colombo!
![]() ![]() God frokost i Executive klubben ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kort stopp dessverre, rett til flyplassen morran etter ![]() ![]() Tar inn inntrykkene ![]() ![]() ![]() La oss haape dette flotte landet klarer seg godt naa ![]() Og karen med Uzi sto klar og hadde ikke noe imot litt fotografering ![]() Sikkerhet paa flyplassen ![]() Klart for nytt selskap ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kjoepte oss adgang til Executive Lounge for 18 dollar (ikke ledig paa biz til Male, en times flight, saa det gikk greit). Anbefales! Inkluderer ett fullt maaltid og drikke, samt internet.
![]() Lounge lunch ![]() Sri Lankan kjipklasse A330 ![]() ![]() IFE ![]() Tok med glede to slike. Gratis seff ![]() Kabinen ble sprayet med ett eller annet foer landing ![]() Der, ja. ![]() ![]() Ble moett av en representant for Park Hyatt som tok oss til Male Domestic Lounge. Godt tilbud og fin lounge, men trekker kraftig ned pga av alkoholforbudet ![]() ![]() Litt kantinepreg, men maten var god ![]() ![]() ![]() Klart for Dash 8- 300 tur ![]() ![]() Jaggu hadde de ikke en Dornier ![]() Og en pensjonert AC 767 ![]() Nesten som i Mosjoeen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() ![]() Klar for landing i paradis! ![]() ![]() ![]() Og snart harrem taarn au.. ![]() Heisann, harru en pils?? ![]() He he.. Ikke akkurat fagforeningsflaggvifting her ![]() Bare 50 minutter med baat igjen.. ![]() Kofferter som ikke funker som safe blir dog godt passet paa og fikk egne seter ![]() Welcome to Paradise for de 6 neste nettene! ![]() ![]() Villa 26 ![]() ![]() ![]() Stort utendoers dusj og badeomraade ![]() ![]() ![]() ![]() Privat strand ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sri Lanka - generell tråd | SudCaravelle | Reiseforum | 10 | 25-11-2019 12:32 |
Asia tur #2 2012. Tar'n helt ut igjen. Bilderapport | Tommy777 | TripReports | 34 | 02-06-2012 21:38 |
Ny LCC på Sri Lanka | CK | Flyforum | 2 | 04-01-2007 07:56 |
Air Deccan starter datteselskap på Sri Lanka | CK | Flyforum | 0 | 18-11-2005 08:05 |
India og Sri Lanka | LN-FOC | TripReports | 4 | 01-02-2005 08:04 |